събота, 24 юни 2017 г.

NOTD:Flormar #408 Rose Classic (BG)








Здравейте

Лятото вече е тук и предразполага към носенето на ярки и слънчеви цветове – корал, фуксия, магента, тюркоаз, мента и какво ли още не...
През лятото най-носеният лак от мен е яркорозов неон, като винаги гледам да имам под ръка поне 1 цвят в тази гама, защото обикновено за 1 лято успявам да привърша цяла бутилчица (и това при наличието на немалка лакова колекция, държа да подчертая!)

Последната ми яркорозова придобивка е Flormar #408 с леко подвеждащото име Rose Classic, защото не е съвсем розов, а пък за класически розов нюанс съвсем не е. #408 Rose Classic в моите очи и върху моите нокти е ярък розов корал – има оранжев подтон, но е в розовата гама и е супер ярък, без да е неонов (Flormar много ги бива в направата на такива ярки, но все пак не съвсем неонови цветове :))





Определено прави впечатление и носейки го получих няколко комплимента за него, което винаги е приятно :)) Стои добре и върху светла кожа, а на ръце с тен и особено за педикюр е просто върхът!
За да не бъде съвсем класически маникюра, а и защото отдавна не бях слагала декорации, реших да добавя по 1 съответстващо по цвят декоративно камъче за маникюр в основата на всеки нокът – харесва ми този тип акцент в маникюра, дава му закачливост, но и не го прави прекалено натрапчив (поне за моя вкус ;)).





Много харесвам лаковете на Flormar от класическата серия и съм писала доста за тях и характеристиките им тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/02/notdflormar-409-purple-with-pink-bg.html,  тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/09/notddusty-raspberry-flormar-neon-n001-bg.html,  тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/04/notdpastel-baby-blue-flormar-423-bg.html и тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/04/notdfresh-mint-flormar-424-b.html, затова няма да се повтарям с изброяването им.






Все пак точно #408 Rose Classic се различава от останалите лакове на Flormar с крем завършек, притежавани от мен по трайността – имам нормална нокътна плочка и съответна нямам проблеми с трайността на лаковете (спокойно изкарвам 1 седмица с маникюр без забележки), но Rose Classic още на 3-тия ден започва да се изтърква и оголва около връхчетата, въпреки че нанасям по 2 плътни пласта + топ лак, което неприятно ме изненадва. С всички останали лакове на марката маникюрът ми изглежда чудесно поне 5 дни, което ме навежда на мисълта че проблемът явно е само с този цвят. Все пак не пада на цели люспи (ужас!) и не се отлепят парченца лак, но се износва сравнително бързо, което му прощавам заради готиния цвят, но съм длъжна да отбележа, за да бъда максимално обективна в отзивите си, както винаги :))
Обожавам яркорозов маникюр, особено през лятото, а вие?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary


Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар