понеделник, 28 август 2017 г.

Review:Bourjois Loose Powder #01 Peach (BG)







Здравейте ♥

В ревюто си за фон дьо тена, който използвам напоследък (Air Mat на Bourjois) споменах пудрата, която ползвам вече 4 месеца – Bourjois Loose Powder в нюанс 01 Peach, на която е посветено ревюто днес.

Пудрата е задължителна стъпка в грима за дамите с мазна кожа като мен, затова никога не я пропускам. Вече 2 години нося само прахообразни пудри, защото се справят по-добре с матирането на мазната кожа, а и стоят по-естествено.

Прахообразната пудра на Bourjois е доста популярен продукт от техния асортимент и след кратко чудене на коя пудра да заложа, се спрях на нея.





Пудрата идва в пластмасова опаковка, която е изключително неудобна – дупчиците са много и сравнително големи, а пудрата изключително фина, поради буквално се разлива като вода от тях. Както виждате аз съм залепила лепенки на 2 от 3-те реда с дупчици, за да предотвратя разпиляването на пудрата. Определено смятам опаковката за недомислена и се надявам да я преработят, за да бъде по-удобна. 

В опаковката има и дунапренче, към което аз подходих скептично, но се оказа доста практично за нанасяне на пудра не само под очите, но и върху цялото лице.  

Количеството пудра е огромноцели 32гр.(обикновено пудрите са с грамаж между 8 и 15гр.) Аз имам пудрата от май и я ползвам всеки път като се гримирам (т.е. поне 5 пъти в седмицата) и засега съм я преполовила, определено би стигнала за минимум половин година ежедневно ползване, което я прави супер икономична.

Цветовата селекция включва 2 нюанса: 01 Peach и 02 Rose, но те са по-скоро оттенъци, отколкото цветове – нанесена върху лицето пудрата стои прозрачно. 01 Peach е по-жълтеникавият цвят, а 02 Rose съответно е по-розовеещ, аз се спрях на 01 Peach, защото имам жълт подтон на кожата, но разликата между 2-та цвята е съвсем малка.

Пудрата има съвсем лек, едва доловим пудрен аромат.






Текстурата на пудрата е впечатляващо мека и лека – изсипва се от опаковката като течност, толкова е фина! Независимо какво количество нанасям, никога не стои не петна, не се събира в сгъвките около носа или клепачите, не се струпва. Определено я категоризирам като най-фината пудра, която съм пробвала до момента. Стои изключително естествено върху кожата – нанесена самостоятелно, както и върху фон дьо тен. Досега съм я носила в комбинация с 2 от фон дьо тените на Bourjois: Air Mat (ревю тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/06/reviewbourjois-air-mat-foundation-03_20.html) и Healthy Mix (ревю тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2017/04/reviewbourjois-healthy-mix-foundation.html), като и с 2-та сработва идеално, въпреки различните им финиши. Носена самостоятелно, само върху крем за лице матира, без да придава цвят.

Ефектът на пудрата, нанесена върху кожата е фиксиране на грима и матиране. Стои изключително естествено поради фината си текстура, не подчертава пори, не придава светъл оттенък (т.нар. white cast) и не дразни чувствителната ми кожа. Матирането е дълготрайно (+8 часа) в студено време), а в горещите летни дни е около 6 часа, след което трябва да попия излишното омазняване. 






Пудрата е подходяща за жени, които държат кожата им да изглежда естествено с грим, търсят фиксиране и добро матиране с фина пудра. Не е подходяща за жени, търсещи покривна пудра, както и висока издръжливост при всякакви условия.

Единственото нещо, което не харесвам в пудрата е опаковката. Всичко останало от характеристиките й ми допада – текстура, усещане върху кожата, начинът, по който изглежда нанесена, огромното количество, матирането и фиксирането, които придава.

Определено съм изключително доволна от пудрата и бих повторила покупката, след като привърша наличната, което предвид количеството може и да е догодина :D

Вие пробвали ли сте Bourjois Loose Powder и какво е Вашето мнение?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар