събота, 2 декември 2017 г.

Favorites:Everday Makeup Essentials |Autumn Edition 2017| (BG)







Здравейте ♥

Есента е съвсем към края си и затова реших да споделя с вас грим-продуктите, към които посягах ежедневно през този сезон. Постът с любимите ми грим-продукти за лято 2017 можете да прочетете тук

Започвам с продуктите за

Лице:





1.Фон дьо тен Max Factor FaceFinity 3in1 №50 Natural & Healthy Skin Harmony №75 Golden

Двата фон дьо тена нося заедно, защото FaceFinity 3in1 ми е малко светъл, а Healthy Skin Harmony леко тъмен, затова ги смесвам в съотношение 2:1. И двата са леки, със средно покритие и полуматов финиш, стоят естествено и не дразнят чувствителната ми кожа. Трайността им самостоятелно върху много мазната ми кожа не е висока, но аз винаги фиксирам фон дьо тена си с пудра (Bourjois Loose Powder #01 Peach – ревю тук) и без проблем изкарвам поне 8-10 часа в приличен вид. Ревю за тях – скоро!

2.Руж Milani Baked Blush в нюанс Berry Amore

Наскоро публикувах ревю за Berry Amore, затова няма да навлизам в подробности и ви препращам към него – тук. Освен като руж, обичам да използвам този продукт и като сенки, както ще прочетете по-долу. Цветът му е супер есенен – топло кафяво-оранжево с червен подтон и блестящи частички в златисто, стои много нежно и придава сияен вид на скулите, затова и хайлайтър не е необходим, когато съм с него. Любим!

3.Контурираща палитра Miss Sporty Mission Contour

През лятото изобщо не контурирах лицето си, наблягах на хайлайтъра и ружа, но с настъпването на есента извадих контуриращия арсенал. Тази контурираща палитра определено ме изненада приятно – контуриращият цвят е със студен подтон, но стои много изключително естествено, а трайността е безупречна, въпреки супер мазната ми кожа. Нанасям пудрата с плоска четка за контуриране, като очертавам скулите, слепоочието, зоната под долната устна и челюстта, а с пухкава блендинг четка за сенки леко контурирам и носа си. Пигментацията е доста силна, затова топвам четката само веднъж, за да не прекаля. Хайлайтърът от палитрата обаче не ме впечатли, защото идва твърде розов за супер жълтата ми кожа, затова и не го използвам по предназначение.


Очи:





1.Палитра сенки Wet’n’Wild Comfort Zone

Тази палитра е сред тоталните ми фаворити и няма цвят в нея, който да не ми допада. Пълно ревю можете да прочетете тук. Използвам я целогодишно, но най-често посягам към нея през есента и зимата. Най-често нанасям някой от цветовете в нея със скосена четка като очна линия, често използвам и 2-3 нюанса едновременно, за направата на омбре очна линия, а светлите нюанси browbone използвам и като хайлайтър върху скулите. Любима!

2.Черен силиконов молив за очи Impala Silicone Eyeliner 01

Рядко нося черен молив върху подвижния клепач, но винаги го нанасям в горната водна линия, за да направя светлите ми и редки мигли визуално по-плътни. Въпреки че нося постоянно контактни лещи, моливът не дразни очите ми, има добра трайност (+10ч), не се разтича и избледнява съвсем леко. Имала съм и някои други цветове от тази серия и винаги съм била доволна от тях, затова ги препоръчвам.

3.Руж Milani Berry Amore

Както вметнах по-горе, използвам ружа и като сенки за очи – нанасям с shader четка за сенки ружа по целия подвижен клепач, опушвам съвсем леко в сгъвката с матови кафяви сенки и завършвам с очна линия в кафяво за бърз есенен грим.

4.Контурираща палитра Miss Sporty Mission Contour

Освен да контурирам лицето си с палитрата, ежедневно използвам контуриращият цвят и в сгъвката на клепача – използвам блендинг четка и нанасям в цялата сгъвка, преливайки леко към веждите, за нежен опушен грим.

5.Спирала Max Factor False Lash Epic

Спиралата има доооста нетипична четка, която според мен е подходящa за жени с дълги мигли, каквито моите определено не са :D Нанасям спиралата с нейната четка, но дооформям миглите си с четката на Lash Sensational, която е най-любимата ми спирала. Самата консистенция на False Lash Effect обаче ме спечели още от първото нанасяне – идеалното гъста (знаете, че има спирали, които в началото са прекалено течни и им трябва време да „глътнат малко въздух“, за да се разработят), не се размазва, не се рони, задържа извивката на миглите ми и се сваля лесно – доста по-лесно, отколкото Lash Sensational например, затова и много ми допада.

Устни:





1.Червило Max Factor Lipfinity Lip Colour #Spicy

Никаква изненада – и този сезон най-използваните ми червила са течни и в нюд гамата. Обстойно ревю за Max Factor Lipfinity Lip Colour #Spicy публикувах наскоро (тук) и определено за мен това червило е червилото на есен 2017 – топло, наситено кафяво с червен подтон, есен в бутилка ♥ Обожавам да го нося в комбинация с ружа Berry Amore върху скулите и нанесен като сенки, моят ultimate fall look :))

2.Червило Rimmel Stay Matte Liquid Lip Colour #Pink Blink 

В дните, когато не носих Spicy изборът ми се свеждаше до други две червила, които, хм, доста си приличат, както сами можете да видите. За Rimmel Stay Matte Liquid Lip Colour #Pink Blink писах наскоро – ревюто можете да прочетете тук. Pink Blink е по-скоро в приглушената прасковена гама, харесва ми да го комбинирам със същия руж Berry Amore и сенки в прасковено или светло оранжево по подвижния клепач, както и с кафява очна линия. Цветът му е доста по-универсален и ежедневен от Spicy, не бих го определила като типично есенен нюанс и със сигурност бих го носила активно и през пролетта.

3.Червило NYX Soft Matte Lip Cream #Cannes

Ревю за Cannes можете да прочетете тук. Cannes доста си прилича с Pink Blink, но за мен е една идея по-розов. Обичам да нося Cannes когато съм с по-лек грим, например през уикендите – в комбинация само със спирала и руж, без контуриране, сенки, хайлайтъри и прочие. Стои много момичешко и свежо, а цветът е супер универсален – прегледах доста суотчове в Интернет и честно казано, не видях жена, на която да не отива, с оглед на което го категоризирам като изключително универсално червило.

Това бяха продуктите, които присъстваха в ежедневния ми грим през есен 2017, кои бяха вашите?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥



Няма коментари:

Публикуване на коментар