събота, 18 май 2019 г.

NOTD:Sally Hansen Insta Dri Buff & Tumble (BG)








Здравейте

Маникюрът, който ще ви представя днес, отново е в любимата ми нюд гама – светъл, пастелнобежов нюанс с лек розов подтон, изключително изтънчен и класически, разбира се с неизменен бляскав акцент, този път в сребристорозово.






Основният лак е Sally Hansen Insta Dri в нюанс Buff & Tumble вероятно най-стилният нюанс на бежовото, който може да съществува: перфектно неутрален, невероятно елегантен и с точната доза лек оттенък на розово. За много хора сигурно е поредния скучен бежов лак, за ценител на нюд маникюрите като мен е в личния ми топ 5






Стои много изискано върху ръцете и се съчетава абсолютно с всеки аутфит. Избрах Buff & Trumble и за абсолвентския си бал, тъй като тоалетът беше в изумрудено зелено и исках максимално семпъл и неутрален маникюр.





Характеристиките на Buff & Trumble са безупречни: плоска четка, която покрива нокътната плочка с едно движение, пълна покривност на 2 пласта, светкавично самостоятелно съхнене, трайност от порядъка на 7-10 дни и лесно отстраняване. Имам още 2 лака от серията Insta Dri в по-тъмни нюанси и при тях качеството е от най-високо ниво.





За акцент в маникюра избрах фин глитър в сребристорозово Gabrini Brilliant в нюанс 01. Лакът представлява фин сребристорозов глитър в прозрачна база, изключително покривен (на снимките е на 2 пласта), с висока трайност и истинско слънце на живо: блести страхотно и никога не остава незабелязан. 



Това Gabrini много ми напомня на 2 други мои любими лака, единият от които в златната гама (OPI My Favorite Ornament – маникюри с него можете да видите тук), а другият в златно-платинената гама (Essence The Gel 44 On Air – маникюр с него има тук). 

Аз определено имам афинитет към блестящи глитър лакове, като този на Gabrini се очертава като нов любимец (взех един от същата серия Brilliant в наситено розово, скоро ще покажа маникюр и с него тук в блога).


Вие обичате ли нюд маникюри, или предпочитате ярките?






Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар