сряда, 24 октомври 2018 г.

NOTD: OPI Tickle My France-y ft. My Favorite Ornament (BG)





Здравейте

Маникюрът днес е с главни действащи лица 2 лака на OPI – небезизвестният тоуп Tickle My France-y и златистият пясък My Favorite Ornament. Комбинацията е разкошна за моя вкус: обичам нюд маникюр с акцент и точно този маникюр носих цял месец без прекъсване, което ясно показва колко много ми допада.





Аз много харесвам тоуп маникюр, но не и върху моите ръце, защото имам много изразен жълт подтон на кожата и досега не бях попадала на подходящ тоуп нюанс, който да стои добре спрямо моите изисквания. Tickle My France-y е изключително популярен тоуп нюанс в селекцията на OPI и веднага щом го видях привлече вниманието ми: много нежен тоуп нюанс с точното съотношение на сиво, кафяво и лилаво, но все пак достатъчно светъл, за да стои като нюд на моята кожа.






Tickle My France-y се нанася с лекота, покрива перфектно на 2 пласта, съхне бързо самостоятелно и има добър блясък дори без топ лак.  Трайността е чудесна – цяла седмица без забележки върху моите нокти.






За акцент на нежния тоуп избрах златния пясък My Favorite Ornament: отново изключително популярен лак на OPI, а аз като верен фен на златния маникюр не можах да се въздържа да придобия. Много обичам златни акценти в маникюра и My Favorite Ornament е точно мой тип: перфектният златен нюанс, който блести буквално като слънце на всякаква светлина! Нанася се с лекота, покрива плътно на 2 пласта, съхне светкавично и не е с драскащ и груб завършек, но аз не харесвам и не нося пясъчни лакове без топ, затова слагам по 2 пласта топ върху тях, за да ги загладя.

My Favorite Ornament много ми напомня на друг мой любим златен лак, който е с полупясъчен завършек – Essence The Gel 44 On Air (ревю тук), но разликата е, че е малко по-приглушен и една идея по-дискретен спрямо My Favorite Ornament, доколкото разбира се един златен и блестящ лак за нокти може да бъде дискретен :D





 
My Favorite Ornament носих през лятото на педикюр и особено на кожа с тен стои чудесно, но за цялостен маникюр с него бих посегнала по време на почивка или за някой специален повод.

Tickle My France-у от друга страна е изключително универсален цвят, който аз притежавам от миналата зима и установявам, че нося целогодишно – той е от онези цветове, към които посягам, когато не знам с какво искам да се лакирам, когато искам нюд маникюр (което е в 9 от 10 случая) или когато ми трябва маникюр, който да е подходящ за съчетаване с всякакъв аутфит/повод. 

Вие харесвате ли маникюр в тоуп нюанс и кой е вашият любим лак в тази гама?



Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥ 

Няма коментари:

Публикуване на коментар