вторник, 2 октомври 2018 г.

Review: Bourjois Eyecatching Nude Eyeshadow Palette (BG)







Здравейте

Палитрите сенки за очи, наред с червилата в неутралната гама, са най-голямата ми гримова слабост, днес ще си говорим за последната придобивка в колекцията ми сенки за очи – Bourjois Eyecatching Nude.







Аз съм огромен фен на Bourjois и брандът е в топ личната ми класация, като ревю на старите 3-ки палитри сенки съм писала тук, а обектът на днешното ревю е последната лансирана от бранда палитра, част от колекцията Eyecatching, която съдържа още спирала и очна линия. При първоначалното лансиране на Eyecatching линията беше налична още една палитра Eyecatching La Palete Nude, която не беше в „моята“ цветова гама, затова я пропуснах, но Eyecatching Nude не можах да подмина. Очната линия не съм пробвала, защото не харесвам такъв тип писец, а спиралата все още чака реда си, затова впечатления за нея ще споделя на по-късен етап. Едно обаче съм длъжна да призная – опаковките са разкош ❤❤❤





Палитрата Eyecatching Nude идва в стабилна и изключително компактна опаковка с удобно панорамно огледало. Палитрата съдържа 8 цвята сенки с различни финишимат, перлен, глитър и сатенен. В палитрата има и двустранен апликатор, който аз нямам намерение да ползвам, защото предпочитам да работя с професионални четки за грим и този тип апликатор ми е излишен.

8-те цвята са суотчвани и описани отляво надясно:









1.Слонова кост с полуперлен финиш – задължителният за всяка палитра светъл цвят, който да играе ролята на хайлайтър. Харесва ми, че нюансът не е чисто бял, който би стоял твърде рязко и неестествено на тъмната ми кожа, а е нюанс мека слонова кост, който стои чудесно ненатрапчиво нанесен в областта под веждите и във вътрешния ъгъл на окото. Цветът е с полуперлен завършек, на границата със сатенен.

2.Светло бежово с топъл подтон и матов финиш – на пръв поглед изключително скучен и незабележим цвят, на чието присъствие обаче аз много държа, защото този тип нюанси ползвам във всеки грим който правя, от силен и опушен до лек и ежедневен. Обичам да нанасям този тип матови телесни нюанси над базата за грим, за да я фиксирам, както и да отнемам от интензитета на грима с помощта на пухкава блендинг четка и телесен мат, в случай че съм прекалила и гримът се е получил по-тъмен от желаното.

3.Среднотъмно кафяво с топъл подтон и матов финиш – отново много класически кафяв нюанс, подходящ за нанасяне в сгъвката на окото, за придаване на дълбочина на грима и погледа и за меко опушване във външния ъгъл на окото при направата на класически опушен грим в неутралната гама.

4.Светло розово с топъл бежов подтон и сатенен финиш – светъл, неутрален и деликатен розов нюанс, подходящ за нанасяне върху целия подвижен клепач. Най-лесният и подходящ за ежедневието грим бих направила полагайки този нюанс върху подвижния клепач, след това №3 в сгъвката, мъничко от №8 в основата на миглите и спирала – класически, подходящ за работа в офис ежедневен грим.

5.Наситено топло златисто с перлен завършек и лек горчичено-зелен подтон – любимият ми цвят от цялата палитра Много обичам топли златисти нюанси, подчертават зеленото в очите ми и често нося тази гама. Това златно е по-специфично, не е класическо злато перлен завършек, аз отчитам лек горчичено-зелен подтон нанесен върху моята кожа. Аз нося много и силен грим, с оглед което този цвят бих носила нанесен върху целия клепач и опушен с тъмно кафяво или дори черно, за много наситен, секси и привличащ погледи грим. За по-ежедневна визия бих го нанесла с лека ръка и shader четка, без да напластявам, върху 2/3 от подвижния клепач, опушен в ъгъла с малко от №3 и във вътрешната 1/3 от клепача бих озарила с №1, и разбира се, спирала за подчертаване на погледа.










6.Пепел от рози с топъл подтон и фин сребърен глитър – този цвят изглежда много красиво в опаковката, но на кожа е полупрозрачен и основно фин сребрист глитър върху светло розова основа. Много е деликатен и изискан, подходящ за акцент в делова визия, но аз лично не си падам по полупрозрачен глитър и бих го носила стабилно напластен върху лепкава база за сенки, за да изпъкне цялата му красота, или евентуално като акцент, нанесен върху друг цвят като основа.

7.Наситено сливово с топъл оттенък и матов финиш – красив сливов нюанс, подходящ за меко опушване във външния ъгъл на окото, идеален за комбиниране с цветове 3, 4 и 6. Аз бих го носила нанесен върху целия подвижен клепач и опушен с матово черно, за чудесен, подчертаващ зелени очи, есенен опушен грим. Мисля, че този цвят е подходящ и за нанасяне със скосена четка като очна линия.

8.Графитено-кафяво със студен подтон и матов финиш – задължителният за всяка палитра тъмен нюанс за опушване. Този е интересно графитено-кафяво със студен подтон, достатъчно тъмно за опушване и придаване на дълбочина, но не толкова рязко и задължаващо като черното. Би могъл да се нанася и със скосена четка в основата на миглите вместо очна линия, за по-меко подчертаване на погледа.

Нивото на пигментация на сенките е средно – споменатият 6-ти цвят за мен е слабо покривен, всички останали са със средна покривност, позволяваща напластяване и регулиране на интензитета при наличие на добра база за сенки. Сенките са с много мека и фина текстура, но не се разпрашават, дори при загребване с груба и твърда четка. Трайността на сенките самостоятелно е добра, а с база отдолу – висока




Eyecatching Nude за мен отговаря точно на името си – една наистина неутрална палитра, подбор от 6 нюанса с различни финиши в неутрални цветове и 2 по-разчупени, но все пак умерени нюанса за акцент: жълто злато и светъл лилав цвят със сребрист брокат. 






Споменавайки умереност, това е думата, с която бих определила тази палитра: няма цвят, с който да се прекали, няма комбинация от цветове, която да не стои добре или да не отива на някого, няма вариант да направите твърде силен/кичозен/ангажиращ грим, просто няма как да излезете извън рамките на добрия вкус, залагайки на Eyecatching Nude. Дали палитрата е уникална? Съвсем не. Предполагам, че всяка жена, която се гримира, разполага със сходни, ако не и идентични цветове в някоя друга палитра. В моята колекция липсва наистина ежедневна палитра, в която да имам от-до събрани неутрални, „бизнес“, леки цветове с матов и сатенен финиш (виж, палитри в тъмни, червени, зелени и прочие дръзки и вамп нюанси имам за 2 живота напред :D но дори аз не ходя абсолютно всеки ден с опушен грим (колкото и да ми се иска ;) 






Eyecatching Nude е моята go-to палитра вече цял месец и е изключително удобна за пътуване – просто добавям някой по-дързък цвят от наличните ми единични сенки, който да ползвам за акцент (при последното ми пътуване заложих на единични сенки в ръждиво-медено NYXWanderlust Rome) и съм готова с подбора на сенки в несесера ми с гримове. Старият ми фаворит за ежедневна палитра в лицето на Oh So Special на Sleеk (ревю тук) загубих безследно при едно пътуване в началото на лятото и от тогава усещах нужда от такъв тип нюд палитра с универсални неутрални нюанси, която да имам подръка по всяко време.

В случай, че и вие нямате компактна, семпла и подходяща за ежедневен семпъл офисен грим палитра, то тествайте Eyecatching Nude. Ако имате любима ежедневна палитра със сходен цветови подбор, то по-скоро пропуснете, освен ако водещ критерий не е компактния дизайн - Eyecatching Nude определено е изключително компактна и особено подходяща при необходимост от корекция/подсилване на грим в движение.

Вие пробвахте ли някоя от Eyecatching палитрите на Bourjois и какви са Вашите впечатления? Споделете ми в коментарите.


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥   [

Няма коментари:

Публикуване на коментар