събота, 30 ноември 2019 г.

NOTD: Essie Dive Bar (BG)







Здравейте ❤ 

Както знаете, много обичам тъмните маникюри и днес ще ви представя един красавец от Essie – невероятно красивият дуохромен нюанс Dive Bar ❤ 






Dive Bar e в много дълбок тъмносиньозелен нюанс с лек лилав отблясък На тези от вас, които се интересуват от грим, вероятно Dive Bar ви е напомнил на супер известния пигмент на Mac Blue Brown – това беше и първата моя мисъл, когато видях лака, затова и често го нося в комбинация с грим на очите именно с този специфичен нюанс на синьозеленото, чудесна комбинация се получава ❤ 







Лакът е с безупречни характеристики – пълна покривност на 2 пласта, лесно нанасяне, широка четка, която е изключително удобна за лакиране, особено ако имате голяма нокътна плочка като моята, висока трайност (макар че абсолютно всички лакове, които имам, ми издържат седмица върху ноктите, така че не съм критерий за трайност) и много красив, дълбок и необичаен цвят. 






Лакът е много красив и забележителен самостоятелно, макар и доста необичаен – аз самата не си падам особено по маникюри в синята и зелената гама (въпреки че зеленото ми е любимият цвят ) но Dive Bar ми е голяма слабост и го нося много през есенно-зимния период, особено в комбинация с Blue-Brown на MAC и аутфит в тъмната гама, за много edgy визия.





Кой е Вашият любим лак на Essie?



Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая


Няма коментари:

Публикуване на коментар