неделя, 4 април 2021 г.

Review: Sephora Little Wishes Eyeshadow Trio Palette (BG)

 


Здравейте  

Днешният пост е ревю на трио палитрата Little Wishes от Sephora  От същата wild колекция има и палитра за лице (мама я има и много я ползва, но е за дами със светла кожа - върху моята бронзиращата пудра идва с телесен цвят), пачове, червила, палитра сенки, течен сапун и какво ли още не.

Аз се спрях на малката трио палитра (в голямата има и цветни сенки, като синьо, зелено и цикламено, но на мен такива цветове са ми излишни), защото е компактна, удобна и с 3 универсални нюанса

 


Трио палитрата е поместена в пъстра и много весела картонена опаковка, която се затваря с магнит. Съдържа 3 цвята:

 


 светъл матов нюанс в цвят ванилия, с който можете да фиксирате базата за сенки, като основен цвят за целия клепач, като помощтен цвят за преливане или дори в ролята на матов хайлайтър за озаряване;

 блестящ бронзов цвят, който може да бъде нанасян като основен цвят върху подвижния клепач, или като акцент, за по-нежна визия;

❤ матов кафяв нюанс с лилав подтон, перфектен за нанасяне в сгъвката на клепача, за нанасяне като основен цвят, или само като очна линия, с помощта на скосена четка;



И трите цвята са силно пигментирани, с мека текстура, лесни за нанасяне и преливане. Въпреки на пръв поглед базовите цветове, с тях мога да направя както лек и ежедневен грим, така и класически, силен опушен грим. Наситих се на цветните палитри, затова в момента имам 3 в нюд гамата (тази влиза в техния брой) и една в зелени нюанси, плюс 3-4 единични сенки за допълване на разнообразието (но пак са базови цветове).



Палитрата е толкова универсална и компактна, че вече няколко пъти пътувам с нея, без да нося други сенки в козметичната си чантичка - просто не ми трябват, имам всичко необходимо в нея и нищо излишно. Липсва ми  огледало в нея и това отчитам като единствения минус.

 

Коя е вашата любима палитра напоследък?


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

 

Целувки, Преслава 👄

Няма коментари:

Публикуване на коментар