събота, 12 март 2022 г.

NOTD: Spring Vibes |Aura Like A Pro #104 Baby Pink Shimmer| (BG)

Здравейте 

Отдавна не бях показвала маникюр в блога и реших да спретна един в пролетно нежнорозово, въпреки снега и зимните температури вън.

Този красив лак Aura в нюанс 104 Baby Pink Shimmer от тяхната серия Like A Pro е голям красавец – прилича ми на блестящ захарен памук, има нещо много приказно и русалско в него 

 Представлява бебешкорозов цвят с много фини златисти скейл частички, намирам го за много впечатляващ и женствен, не мога да спра да си гледам ръцете, когато съм с него, а и именно него избрах за маникюра на рождения ми ден, което е показателно колко го харесвам. Голям хит е в лаковите среди, заедно с бежовия му вариант, който обаче на мен не ми допада толкова.

Суперлативите за лака обаче се изчерпват само с цвета му, за съжаление – за пълна покривност изисква 3 внимателно нанесени пласта, нанася се трудно и трябва опитна ръка, четката е безобразна, супер дълга, рошава и непозволяваща контрол, все едно се лакирате с четка за под, съхне много бавно, дори с топ лак и изсушаващи капки отгоре и за финал, трайността не е уау при мен, а аз обикновено нямам проблеми с нея. Затварям си очите за всички минуси заради невероятния цвят, но определено не е лак, с който се лакирам безпроблемно и за 2 минути, колкото и да ми харесва. Този път реших да нанеса подложка, така че първо нанесох по 1 пласт от бебешко розовия miss sporty #636 в нюанс Love in Paris, а едва след него нанесох 2 пласта от Aura 104 Baby Pink Shimmer. За разкош залепих по едно декоративно златно сърчице на безименните пръсти и завърших с щедър пласт бързосъхнещ топ лак и капки за бързо съхнене над него, но пак се усеща мек след известно време, което отново отчитам като минус.

Получи се много закачлив, пролетен и женствен маникюр, който ми донесе много комплименти и добро настроение 😊

Вие на какъв маникюр залагате през пролетта?


Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook, последвайте ме в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos, или пък в tiktok тук Preslava Popova (@preslavasbeautydiary) TikTok | Watch Preslava Popova's Newest TikTok Videos

Целувки, Преслава  

Няма коментари:

Публикуване на коментар