събота, 6 януари 2018 г.

Favorites:Best Products Of 2017 |Makeup, Perfumes, Manicure| (BG)










Здравейте ♥

Публикацията днес е за продуктите, които открих през 2017 и ме впечатлиха най-много в категориите грим, парфюми и маникюр, както следва започвам с:

Грим:

-      Лице:






Фон дьо тен Bourjois Air Matte #03 Beige Clair

През 2017 използвах цели 5 фон дьо тена, но този ми остава най-любимият от тях. Нежна мус формула, приятен и лек матов финиш, естествен завършек и висока трайност, а в студеното време дори не го запечатвам с пудра. Подробно ревю за него тук.

Прахообразна пудра Bourjois Loose Powder #02 Peach

Единствената пудра, която ползвах през тази година – количеството е огромно и въпреки че се гримирам ежедневно и я ползвам при всеки грим, още не е свършила, а я имам от пролетта. Невероятно фина, лека и нежна, перфектна за запечатване на грима, стои безупречно естествено – каквото и количество от нея да нанеса, никога не стои cake-y. Подробно ревю за нея тук.

Руж Milani Baked Blush Berry Amore

Ружът, в който ми останаха очите и който ползвам в 90% от случаите, когато се гримирам откакто съм го придобила. Много красив оранжево-златист руж с червен подтон, чудесен за комбиниране с тоновете ми кафяви червила. Подробно ревю за него тук.

Контурираща палитра Miss Sporty Mission Contour

За тази палитра и по-специално за контуриращият нюанс писах подробно в поста с любимите продукти за есента(тук). Хайлайтърът продължавам да не използвам, защото не е подходящ за цвета на кожата ми, но контуриращият нюанс е must have продукт в рутината ми – с него контурирам скулите, слепоочието, брадичката, носа, сгъвката на клепача и областта под долната устна. Чудесен продукт!

Хайлайтър NYX Wanderlust Transylvania

Доста редове изписах за тези единични сенки в цвят шампанско, който ми отвориха очите за магията на хайлайтването :D За съжаление, видно от снимките, са почти свършили и се оглеждам за техен заместник. Много любим продукт, ревю за който можете да прочетете тук.






Зелен коректор за коригиране на зачервяванията Catrice Camouflage Concealer Anti Redness

Може би сте забелязали, че рядко пиша за коректори: щастливка съм да нямам тъмни кръгове под очите при каквито и да било обстоятелства, а от коректорите за прикриване на недостатъци предпочитам зелените за color correcting – винаги имам под ръка зелен коректор, който да неутрализира червенините, тъй като те са най-честият проблем, с който се сблъсквам (червенини, породени от наличието на пъпки, петна, червенини около ноздрите). Нанасям коректора с плоска четка за коректор върху чиста кожа, разнасям го леко и слагам отгоре фон дьо тен. Нанесен по този начин, коректорът неутрализира недостатъците и те не прозират под фон дьо тена. Catrice Camouflage Concealer е с чудесна кремообразна консистенция, добра издръжливост върху мазната ми кожа, наситено зелен цвят и лесен за преливане – страхотен продукт.


-       Oчи:







    Единични сенки NYX Wanderlust в нюанси Stockholm, Rome и Cannes
 
От 12-сенки в адвент календара на NYX именно тези 3 са ми любимите и съответно – най-използваните (без да броя Transylvania, който ползвам като хайлайтър).

Stockholm е категоричният любимец от всички – тъмно, плътно, наситено бордо с матов финиш, който обожавам да нося като очна линия и в червен опушен грим. Червените нюанси подчертават най-силно тъмнозелените ми очи и просто обожавам да се гримирам с тях ♥ Пълно ревю за Stockholm тук.

Rome също се причислява към червените нюанси, по-точно е ръждив медно-оранжев нюанс с изразен червен подтон, който стои невероятно красиво на зелени очи. Обичам да го нося като очна линия и в опушен грим ♥ Подробно ревю за него тук.

Cannes е в удивително красиво изумрудено зелено с блестящ финиш ♥ През пролетта и лятото много носих Cannes като очна линия и в зелен опушен грим, на който посветих отделен пост тук, а подробно ревю за сянката можете да прочетете тук.






Молив за очи Essence в нюанс Berry Fantastic

Отново продукт в червената гама – време е да му посветя ревю, защото е истинско съкровище за ценителите на червения грим. Веднага щом го видях зареден през ноември го взех, защото от много време си търся молив за очи в бордо, но повечето моливи с това гръмко наименование са или розови, или лилави, или в цвят патладжан, или всичко друго, но не и чисто тъмночервени. Цветът на моливът е 1:1 с цвета на сенките Stockholm и най-често ги нося в комбинация – нанасям молива и запечатвам със сенките отгоре. Просто чудесен!


-      Устни:






Предупреждение: Пост с безброй неутрални червила :))

NYX Soft Matte Lip Cream в нюанс Rome, Stockholm, Cannes

Rome е любимото ми червило за 2017 и не спирам да се превъзнасям по него ♥ Студено наситено кафяво с червен подтон, което колкото и нескромно да звучи много ми отива и аз много се харесвам с него. Имам още мъничко останало от него и скоро ще го закупя в пълен размер, защото просто съм влюбена в него и смятам трайно да се настани в грим колекцията ми. Ревю за него можете да прочетете тук.

Stockholm e приятен прасковен нюд, идеален за ежедневието и за комбиниране с почти всякакъв грим. Носих го много през пролетта и след месец-два смятам отново да го прибавя към ежедневния арсенал. Ревю за него можете да прочетете тук.

Cannes е може би най-универсалното червило, което притежавам – розово нюд с подтон в нюанс теракота и не си представя жена, на която да не стои добре. Харесва ми да го нося с по-семпъл грим и придава много момичешко излъчване. Ревю за него можете да прочетете тук.

Rimmel Stay Matte Lip Colour в нюанс Pink Blink

Pink Blink е доста близък, но все пак не идентичен нюанс на Cannes – малко по-тъмен и прасковен, но все пак с розов оттенък. Получих много комплименти и въпроси кое е това червило, носейки го, защото цветът и най-вече финишът му правят силно впечатление: най-матовият матов ефект. Ревю за него можете да прочетете тук.

Max Factor Lipfinity Longlasting Lip Colour в нюанс Spicy

Второто ми любимо червило за 2017 година – доста близко, но не и идентично с Rome: Spicy е по-тъмно, по-червено и по-скоро с винилов отколкото матов завършек. Spicy е червилото на есен 2017 и със сигурност ще се настани трайно в грим колекцията ми, защото супер много ми харесва. Ревю за него можете да прочетете тук.






Bourjois Rouge Edition Velvet в нюанс Cool Brown

Ревю на Cool Brown все още не съм направила, но скоро ще напиша, защото червилото е много добро. Писах за него в поста в любимите ми продукти за лято 2017 тук. Цветът е класическо светло кафяво или дори тъмно бежово със студен подтон, приятен мек матов финиш, не изсушава, с добра трайност и изключително приятно за носене – просто не се усеща, че имате червило. Нюансът е много универсален и лесен за комбиниране с всеки грим – когато не знам кое червило ми се носи, слагам или това, или гланцът по-долу.

S-he Cosmetics Nude Lip Gloss 

Още един продукт, незаслужено останал без обстойно ревю, но това ще бъде поправено :D През пролетта внезапно ми се приноси гланц и след доста обикаляне установих, че в момента нормални гланцове са неоткриваеми на пазара :D всички марки лансират течни матови/металически червила и гланцове, но почти никоя – обикновени полупрозрачни гланцове без матов финиш, блестящи частички и „екстри“. През април брандът на ДМ S-he Cosmetics тъкмо беше заредил 2 колекции гланцове и веднага взех най-светло бежовият от серията Nude. Гланцът е много приятен, много нюд в стил Николета Лозанова и Ким Кардашиян, нормално лепнещ и с добра трайност. Е, мирише на разни ванилови гадости, но поне не се усеща след нанасяне. Толкова си го харесвам, че когато помислих че съм го изгубила при поредното местене (4 пъти за 1 година – нов рекорд!) изтраях само седмица без него и отидох и си взех нов. В последствие открих „изгубения“ и сега имам 2бр., като единият е постоянно в чантата ми, а другият стои на тоалетката, за да имам винаги подръка.


Парфюми:

През 2017 тествах много парфюми, но никой не ми хареса достатъчно, за да въздишам по него и да го прибавя към колекцията си, затова и в тази категория се отчитам само с един любимец, който се отличи от масовите накъртващо захарни аромати, какъвто е всеки 2-ри парфюм, лансиран тази година (блякс):

Roberto Cavalli Paradiso Assoluto EDP 





Ревю за него със сигурност ще има в близкото бъдеще, сега съм го прибрала и чакам да се постопли, защото този аромат в студа се губи – харесвам го във влажно и хладно, но не студено време, отива му дори жега, но студ – не. Paradiso Assoluto представлява комбинация от много, много жасмин, бели цветя и дървесни нотки. Много мек, кремест, женствен и пролетно-летен, дори плажен аромат. Повече за него – напролет!


Маникюр:





През 2017 маникюрът ми беше доста еднообразен и скучен – спокойно мога да кажа, че съм се лакирала цялата година с точно 2 лака, към които с леки изключения посягах постоянно, което е изненадващо предвид количеството лакове, които притежавам и безбройните маникюри, запаметени в телефона ми, за мой срам си признавам, че дори имам няколко нови лака, които си стоят недокоснати… но бавно и полека желанието ми за разнообразни маникюри се завръща и през 2018 планирам повече публикации по темата.

Flormar Full Color Funky Magenta

Това е лакът на лято 2017 – взех го в началото на юни, за да е в тон с лятната ми чанта и го носих нон стоп чак до края на септември, в резултат на което шишенцето е полупразно, но определено бих закупила Funky Magenta отново. Ревю + снимки можете да видите тук.

Essence The Gel Nail Polish 98 Pure Beauty
 
През есента и зимата не се лакирала с друг лак освен Essence The Gel Nail Polish 98 Pure Beauty – бежовото е най-любимият ми цвят, който освен че се е настанил трайно в гардероба ми, ми е любим и за маникюр. Притежавам няколко телесни лака, но повечето са желета и изискват поне 3 пласта, за да изглеждат плътно, което страшно много ме дразни. Pure Beauty обаче покрива идеално дори на 1 пласт, завършекът му е крем и съхне бързо. Цветът е пудрено бежово с розов оттенък, абсолютна прелест за мен! Обичам да нося Pure Beauty с някой от двата лака по-долу като акцент на средния и безименния пръст – любимият ми маникюр.

Essence The Gel Nail Polish 44 Оn Air

Обичам златен акцент в маникюра, знам че за много хора златен лак е too much on so many levels :D но обожавам злато и не ме е срам от това :D Не е чисто злато, по-скоро е платинено-златен нюанс, което го прави подходящ за всяка кожа, като в зависимост от подтона ѝ стои по-златист или по-платинен. Лакът покрив плътно на 2 пласта, супер издръжлив е и стои много красиво – и на педикюр, и на маникюр, особено в сезона на празниците е перфектният празничен лак. Ревю за него тук.

Miss Sporty Crazy Glitter Top Coat в нюанс 010 The Show Must Glow On

Ето този лак е топ откритието ми за годината, без значение че го взех чак през ноември. Не помня откога си търся лак със скейл ефект (познат още и като shattered glass – т.е. ефект натрошени стъкла), но не откривах на нашия пазар такъв, който да ми допадне – държах да е с фини скейл частици, а повечето лакове от този тип са с много едри, които за моя вкус стоят грубо. Miss Sporty може да бъде нанесен за нежен ефект на 1 пласт и за по-наситен – на 2, съхне бързо, не закача като глитър и е просто приказен – получих много комплименти за маникюра си с него и определено прави впечатление (признавам, че взех още 1 скейл от серията с частици в синьо-лилаво, но отлежава 2-ри месец в шкафа и чака реда си). Любим!

Това бяха моите топ открития за 2017-та година. Кои са вашите?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар