сряда, 30 септември 2020 г.

NOTD: Bright Magenta |Miss Sporty 1st To Shine #632 Miss Beverly Hills| (BG)

 






Здравейте 

Както често съм ви споделяла, през лятото нося само яркорозов маникюр и педикюр, като лято 2020 не беше изключение. Защо обаче не публикувах никакви маникюри? Цяло лято не можах да опазя маникюра си и постоянно бях с 2-3-4 счупени нокътя, вследствие на което маникюрът беше оформен непривично късо за моята натура. Аз имам много здрави, твърди и хубави нокти, уж съм спокоен човек :D а постоянно чупех при (силно) пресрещане някой нокът, ден след ден и така цяяяяяло лято 😊Харесвам и нося предимно дълъг маникюр, затова и чак сега успявам да се включа с моя летен маникюр – с главно действащо лице лакът Miss Beverly Hills на Miss Sporty 

Miss Beverly Hills мноооого прилича на един мой стар летен любимец – Flormar Full Color в нюанс Funky Magenta (ревю и снимки тук). Открай време си имам афинитет към розовия маникюр (и педикюр) през лятото и по-специално в този нюанс магента.







Лакът е абсолютен one coater, но аз по навик слагам 2 + топ лак 😊 Нанася се безупречно, трайността е висока, финишът е класически крем, а четката – широка и удобна за моята плочка. За да не бъде съвсем едноцветен и скучен маникюрът реших да го разнообразя с декорация, като този път заложих на метална – мънички сребристи метални капси, които залепих с топ лак. Много често получавам въпроси как се лепи декорация, за целта ползвам винаги и само топ лак. Не ви е необходимо нито лепило за нокти, нито други приспособления освен топ лак – с малко сръчност и декорацията е готова. Никога не ми се е случвало да ми падне декорация, издържа ми в безупречен вид от момента на нанасянето до отстраняването на лака.







Металните декорации поръчах от www.kalipsso.bg, но не останах доволна от обслужването – имайте го предвид 😊

Залепих с помощта на топ лак по 1 декорация в основата на нокътя, за бърз, красив и впечатляващ маникюр – чак майка ми ми направи комплимент, а тя е свикнала да ме вижда с всевъзможни цветове, декорации и какви ли не ефектни маникюри 😊 Каза че стои много различно и ефектно 😊







Цяло лято носих почти непрекъснато този маникюр – свеж, летен, закачлив 😊 А и в тон с любимата ми песен през последните няколко месеца: https://www.youtube.com/watch?v=UR4AnXtLI1w







Вие на какви маникюри заложихте през това лято?


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Целувки, Преслава👄

Няма коментари:

Публикуване на коментар