неделя, 26 септември 2021 г.

Review: Lumene CC Cream #Medium (BG)

 



Привет, красавици 

 Няма как да не сте чули за прословутия CC крем на Lumene, ако поне малко се интересувате от козметика – всички говорят за него, всички го ползват и всички го харесват! Толкова ли е добър наистина? Нека да разберем 😊

Нямаше как да пропусна да го пробвам, лично аз отрицателно мнение за него не съм виждала. В последната година и половина не се гримирам толкова често и силно, колкото преди, та лек и подходящ за ежедневието тониран продукт е добре дошъл в моята грим колекция...и рутина 😊 


СС кремът на Lumene e с лека, водниста консистенция и ефирна покривност – изравнява тена, не прикрива петна и несъвършенства, така че ако имате такива, ще ви бъде необходим и коректор.

СС кремът можете да нанесете спокойно дори с пръсти, толкова лесно се разнася върху кожата и няма нужда от продължително преливане, за да стои добре. Аз мразя да си цапам ръцете с грим, затова го нанасям с бюти блендер или четка, като една идея повече предпочитам първия вариант, за още по-натурален ефект. Нанасянето е безупречно – формулата не се запечатва бързо върху кожата, спокойно можете да я прелеете, без да бързате, не стои на петна, не се врязва в някои участъци, не подчертава сухите такива, не се събира под очите и около носа, просто чудесна!



Формулата е с хидратираща арктическа термална вода и екстракт от арктическа дива малина, има слънцезащитен фактор SPF20 (винаги слагайте допълнителна слънцезащита, тази от гримовете не е достатъчна!), а самата опаковка е лека и компактна, съдържа стандартните 30 ml продукт и е от над 50% рециклирана пластмаса – може да се предава в пунктове за рециклиране (off topic: аз предавам в такива пунктове много голяма част от изразходваните в нашето домакинство опаковки, съветвам ви и вие да го правите 😊



Направих едно проучване и се оказа, че цветовата гама наброява 10 нюанса, но масово на българския пазар имаме достъп до 3: Light, Medium и Dark. Аз си закупих Mediumсреднотъмен бежов нюанс с неутрален подтон. Като референция мога да посоча, че съответства на нюанс #200 Rose Vanilla на фон дьо тена Bourjois Always Fabulous,  а например #55 Golden Natural на Max Factor Radiant Lift е по-жълта и тъмен.



Medium има лека адаптивност към цвета на кожата след нанасяне, не оксидира в течение на деня и предвид леката покривност на формулата считам, че дори да не ви пасне съвсем точно избраният от вас цвят, то разликата няма да е фрапантна и лесно би могла да се коригира с малко коректор или пудра, което като похват не би било приложимо при високопокривните фон дьо тени.



Финишът е полуматов, свеж и много естествен – досега не съм попадала на продукт, който да стои толкова естествено щом е нанесен, което го прави супер избор за ежедневието. Наживо трудно можете да разберете, че има нанесен продукт върху кожата, придава точно вида на no makeup makeup. Трайността е прилична, предвид леката формула и покривност – както казах, аз задължително фиксирам всеки фон дьо тен/сс/бб крем с пудра, при мен изкарва работния ден в добър вид, без да се събира около носа или под очите и без да изчезва на петна.

Смятам, че СС кремът е подходящ за дами, които търсят лека покривност, естествен финиш и изравняване на тена, почитателки на естествения грим. По-скоро е подходящ за жени със суха или нормална кожа, но пък аз съм с много мазна, а не харесвам тежки и плътни фон дьо тени, затова с помощта на малко пудра и регулярно матиране, СС кремът се представя добре при мен и се превърна в мой любимец за ежедневен грим. Ако търсите високо покритие, матов финиш и безупречна издръжливост, то СС кремът на Lumene по-скоро не е за вас 😊

Вие пробвали ли сте СС кремът на Lumene и какви са вашите впечатления?


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

 

Целувки, Преслава 👄

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар