събота, 26 ноември 2016 г.

Review:Golden Rose Longstay Liquid Lipstick #10 (BG)






Здравейте ♥

Течните червила с матов завършек са тоталният хит на 2016г. в бюти средите!

Аз, както знаете, съм огромен фен на матовите червила и в частност на Golden Rose Velvet Matte , за които можете да прочетете тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/06/reviewgolden-rose-velvet-matte_64.htmlи тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/02/reviewgolden-rose-velvet-matte-lipstick.html.

Когато видях анонса, че Golden Rose ще лансират матови течни червила с интерес прегледах цветовата селекция (основно в червената и розовата гама) и вниманието ми веднага беше привлечено от един изключително необичаен нюанс, който пожелах в-е-д-н-а-г-а!






Може би е крайно време да преименувам блога на preslavasnudelipsticksobsession.blogspot.com , но има толкова много вариации на нюд червила, че винаги има нужда от още едно, нали? J

Обектът на днешното ревю обаче е един изключително нестандартен нюанс на нюда, дори е по-скоро тоуп – много, много студен светлокафяв нюд с много изразен сив подтон. Красота ♥







Преди известно време бях полудяла по първото червило в този нетипичен нюдтоуп нюанс, който взриви YouTubeLime Crime Cashmere, но след огромния скандал с източването на карти при поръчка от сайта на марката, така и не посмях да поръчам мечтаното сиво-кафяво червило. Е, не след дълго го открих в лицето на Golden RoseLongstay Liquid Matte Lipstick #10.

Цветът, както споменах, е доста необичаен – светъл и млечно кафяв, но сиво-лилавеещ в същото време, 100% тоуп. Наистина много специфичен нюанс, който в никакъв случай не е универсален и не отива на всеки. Стои добре на кожа с тен или поне среднотъмна, на много светли жени с бяла кожа – по-скоро не. Не е цвят, който е удачен за носене в ежедневието – не става в комбинация просто със спирала. Тоуп нюансите върху устните изискват грим и върху очите, лично аз съчетавам червилото с класическа матова черна очна линия за по-изчистена визия, или със сенки в същия тоуп нюанс, или с матови сенки в студената гама за лек опушен грим, комбинирам го и с руж в студено розово. Определено е капризен, но си заслужава – стои невероятно, прави впечатление и се откроява на фона на останалите нюд нюанси ♥









Червилото има течна консистенция, която наподобява мус, нанася се с помощта на плосък апликатор, който изисква прецизна ръка. При нанасяне продуктът е течен, но до 2 минути изсъхва върху устните и се запечатва, като финишът е ултра матов. Усеща се леко изсушаващо и ако имате сухи устни като мен, препоръчвам да хидратирате известно време преди нанасянето. Веднъж нанесено, червилото няма мърдане – говоря, пия, хапвам и то е върху устните ми непокътнато. Дори не го нося в чантата си за евентуално подновяване – нанасям веднъж и после директно го свалям, почиствайки целия грим. Трайността е чудовищна +10 часа, без да избледнее, да се напука, разтече. Вероятно може и повече часове да изкара, вече 4 месеца го нося и не ме е разочаровало в това отношение – и в 40-градусовата жега, и на минусови температури, даже в дъжда. Производителят обещава ултра трайност, устойчивост на целувки, водоустойчивост и никакъв трансфер на цвета и аз съм съгласна на 100%, че обещанията са изпълнени. Неминуемо с голямата трайност идва и моментът с изсушаването, задължително след свалянето на червилото нанасям балсам, за да хидратира устните. Матовите червила по правило изсушават, имайте го предвид.                                                                              

Червилото има аромат на ванилов сладолед, който за моя радост се усеща само при нанасянето и нито секунда повече (как мразя ванилия!) Количеството е 5,5мл.







Нямам наблюдения върху други цветове от течните червилаLongstay, защото само този ми допадна, затова не мога да изкажа мнение дали всички цветове са с толкова добри характеристики – знаете, че често от цвят до цвят има огромна разлика. На официалната им страница видях, че има нови 5 цвята, 3 от които са кафяви (Йее!), силно се надявам да бъдат внесени в България, защото изглеждат страхотно, чудесни цветове са за ежедневието и бих взела някой приятен нюд. 

Препоръчвам червилото, недостатък освен очакваното изсушаване не намирам, всичко останало ми допада, а цвета е право в десятката. Определено привлича погледи, не е за всеки, капризен е откъм съчетаване с цялостния грим, толкова е специфичен и така му се радвам. Нося си го с огромен кеф J

А вие пробвахте ли течните червила на Golden Rose и какво мислите за тях?


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥


4 коментара:

  1. Прекрасно ти стои този цвят! Аз го тествах, но при мен картинката не беше красива :D Но си взех два други нюанса и съм много доволна! :)

    https://nikovamakeup.wordpress.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Ти кои други си взе? Аз очаквам новите 5 цвята да видя на живо, мисля, че ще ми допаднат :))

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, ще трябва да погледна в къщи с точност, но ако не се лъжа 11 и 12. Като 11-ката на мен стои по-трайна и съответно по-изсушаваща. И аз чакам новите цветове - обожавам нют и кафяви тонове!! :D

    ОтговорИзтриване
  4. И аз ги обожавам :)) Още тази седмица ще мина през някой мол да видя дали не са докарали случайно новите :)

    ОтговорИзтриване