вторник, 6 декември 2016 г.

Favorites:Everyday Makeup Essentials |Winter Edition 2016| (BG)







Здравейте ♥

В блога е традиция 2 пъти годишно (за есен/зима и пролет/лято) да има пост за любимите ми и най-използвани грим продукти за съответния сезон от всяка категория.
Миналогодишният пост може да прочетете тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/12/revieweveryday-makeup-essentials-winter.html


Ето и любимите ми продукти за есен 2016/зима 2017:

Лице:






Фон дьо тен Catrice Nude Illusion в нюанс 020 Rose Vanilla
Този фон дьо тен присъства в поста с летните ми любими продукти (тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/07/revieweveryday-makeup-essentials-summer.html), посветила съм му и отделно ревю, което може да прочетете тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/08/reviewcatrice-nude-illusion-foundation.html, затова няма да се повтарям, само ще спомена, че супер много ми допада и веднага като привърших предната опаковката си взех нова.

Прозрачна матираща пудра Catrice Nude Illusion Loose Matt Powder #Transparent
  И на тази пудра съм посветила отделно ревю, където можете да прочетете всичко, което ви интересува – http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/06/reviewcatrice-nude-illusion-loose-matt.html Нея също поднових като свърши, защото много я харесвам, особено в комбинация с фон дьо тена. През студените месеци кожата ми не е чак толкова отчайващо мазна (:D) както обикновено, затова нанасям по-малко количество. Матира и не изсушава, фиксира грима и издържа цял ден.


Руж KIKO Milano Colour Veil в нюанс 01
  До преди да открия Milani Luminoso руж ползвах само през лятото, но след Luminoso нищо не е същото :Д Той за мен е перфектният руж за топлите месеци, но през студените нося по-тъмни червила в по-хладни нюанси, затова се оглеждах за руж в по-студената гама. Той обаче ме намери сам (Благодаря, Г.♥) KIKO Colour Veil 01 е студено розовия вариант на Luminoso. В кутийката цвета изглежда прасковено-розов, но нанесен върху кожата е студен светлорозов нюанс с почти хайлайт ефект. Комбинира се страхотно с червила в студената гама, стои изключително красиво върху кожата и придава чудесен блясък. Очаквайте ревю!

Очи:





Сенки KIKO Milano Infinity Eyeshadow #246
Сенките са идентични като цвят с любимото ми червило за този сезон Golden Rose Longstay в нюанс #10студен сиво-кафяв (тоуп) цвят с лилав подтон и милион шимърни частички в лилаво. Много красив цвят, подходящ за студеното време ♥ Най-често нанасям сенките върху черен молив (като база) и преливам, за да получа най-бързия опушен грим. 





 
Молив IT Cosmetics
Моливът е със силиконова гел-формула, която мека консистенция позволява молива да се опуши малко след нанасяне, а засъхне ли – няма мърдане. Обичам да го ползвам като основа за опушен грим, както и във водната линия, където стои докато не премахна грима си. Освен изключителната трайност и комфортната за носене формула, моливът е и наситено черен, матов и автоматичен – какво повече може да искам? Само едно – да се предлага в България, което за съжаление не е така.
Спирала Maybelline Lash Sensational
За тази спирала писах в поста с летните любимци, затова отново ви приканвам да прочетете там за повече информация. Lash Sensational е най-добрата спирала за моите руси, прави, не особено гъсти и дълги мигли (по принцип спиралите на Maybelline изглеждат страхотно върху миглите ми). Дава обем, извива, удължава и не се размазва през деня, освен това е и наситено черна. Lash Sensational ми е любимата спирала на марката, следвана от The Falsies. Наскоро марката пусна и вариант Lash Sensational Luscious с маслен екстракт, но аз докато съм доволна от една спирала не я сменям, затова се запасих с нова опаковка от класическата Lash Sensational.
Устни:
Течно матово червило Golden Rose Longstay в нюанс #10
Наскоро пуснах ревю за това червило (тук:http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/11/reviewgolden-rose-longstay-liquid.html), което чаках с нетърпение да дойде в България и което не спирам да нося откакто се застуди (не че не го носих и през юли, август и септември, даже на море го водих), но някак си студеното време повече му отива. Цветът е разкошен тоуп и стои просто невероятно, много Instagram friendly ♥
Това са моите любими грим продукти за тази есен и зима. Кои са вашите?

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар