събота, 4 ноември 2017 г.

Review:Max Factor Lipfinity Lip Colour #Spicy (BG)








Здравейте ♥

Постът днес е посветен на най-новото кафяво червило в колекцията ми, чийто цвят е въплъщение на есента: топло, наситено кафяво с подчертан оранжев подтон – Max Factor Lipfinity Lip Colour с изключително подходящо избраното име Spicy.





Дълготрайните червила на Max Factor са едни от първите на пазара, лансирани доста преди манията по течните матови червила от последните 2 години. Lipfinity е доста популярна и харесвана линия червила, но винаги я подминавах, защото цветовете ми изглеждаха прекалено базови и червеникави, но цветът Spicy привлече вниманието ми и скоро се озова в колекцията ми от кафяви червила, която застрашително нараства :D





Цветовата селекция на линията Lipfinity включва 26 нюанса, които са по-скоро базови: кафяви, червени, розови, т.е. ако търсите някой актуален цвят течно червило като тоуп или тъмносиньо, то няма да го откриете тук.

Опаковката, поне в моите очи, изглежда луксозно: черна със златен детайл и прозрачна долна част, която позволява да се вижда цвета на червилото. Червилото и балсамът са в идентични опаковки.

Червилото и балсамът нямат аромат, което винаги е плюс, поне за мен. Идея си нямате колко ми е писнало от червила с аромат на ванилия!





Апликаторът е малък, но удобен за нанасяне, като загребва точното количество продукт, нужен да покрие целите устни. Червилото има лека и много нежна консистенция, нанася се лесно и равномерно върху устните, без нужда от напластяване. Пигментацията е много висока с едно нанасяне устните са покрити с цвят, което е необходимо предвид бързото засъхване на продукта – буквално след минута червилото се запечатва върху устните и няма мърдане. Необходимо е бързо и сръчно нанасяне, защото трайността е изключително висока и просто няма право на грешки в контура. 

Финишът не бих определила като напълно матов, по-скоро е полуматов – няма блясъкът на гланц или класическо червило, но има съвсем леки рефлектиращи частици в златисто, които го правят да изглежда полуматово с приглушен, матов блясък. Частиците са видими във флакона на продукта, но не и върху устните – мисля, че на суотча си личи какво имам предвид под полуматов финиш, ако не съм успяла да обясня достатъчно добре:






На допир червилото е матово, а веднъж запечатало се върху устните просто няма махане: не се изтрива нито във вътрешността, нито по контура, не се разтича или размазва, не цапа, не се трансферира нито върху чаши, нито върху дрехи, н-и-к-ъ-д-е! Спокойно консумирам храни и напитки носейки го, защото трайността му е чудовищна. Дори не го нося в чантата си за подновяване – излишно е. След няколко часово (в порядъка на 6 часа) носене леко се напуква във вътрешността на устните, но личи само при вглеждане отблизо. Сумарно трайността възлиза на 16 часа (повече не ми се е случвало да го нося, но ще допълня поста в такъв случай).

Премахването, предвид трайността, е нелека задача – от доста време насам ползвам двуфазна мицеларна вода с добавен маслен компонент, за по-ефективно почистване на грима, като с нея премахвам всичко. Напоявам памучен тампон и поне 30секунди го държа върху устните си, за да разтворя червилото и след това с масажни движения го премахвам.

Цветът е супер есенен: топло, наситено кафяво с подчертан оранжев подтон. Според мен цветът е подходящ за жени с топъл или поне неутрален подтон на кожата, съответно не бих го нарекла универсален. Аз самата съм есенен типаж: среднотъмна кожа с много изразен жълт подтон, пъстри очи и светлокестенява коса, затова и този тип топли, кафяво-оранжеви цветове много ми отиват. Spicy комбинирам задължително със сенки и руж в топли цветове, като любимата ми визия е със сенките в ръждиво-медено-оранжево Rome от NYX (ревю) и ружът ми на Milani в нюанс Berry Amore (ревю)
 
От наличните ми червила бих сравнила Spicy с любимото ми Rome от NYX:









Rome е в по-студен и пепелив оттенък на кафявото, докато Spicy е в по-топъл и подчертано оранжавеещ кафяв нюанс.

Spicy не бих носила в комбинация само със спирала (то кога ли излизам така семпло гримирана… :D), а комбинирам със сенки или поне с очна линия в тъмнокафяво или черно. В моите възприятия цветът е подходящ за ежедневието и въплъщава моята представа за есенно червило, в унисон с времето навън. Бих го определила като цветът на есен 2017 :))

Предвид смайващата трайност, изсушаването е налице след премахване, но с нанасянето на балсам вечер, на другата сутрин отново мога да сложа Spicy, без устните ми да са груби или напукани. Max Factor са предвидили и балсам за устни, който върви в комплект с червилото, като стъпка 2: първо нанасяте червилото, изчаквате да засъхне и след това нанасяте балсама, който придава гланцов финиш на устните. 





Подчертавам, че след нанасянето на балсама, червилото продължава да не цапа! Ето как стои комбинацията червило+балсам:





На опаковката пише балсамът да се нанася в продължение на деня за освежаване на цвета, но аз не го правя – предпочитам полуматовия финиш на червилото пред гланцовия и използвам балсама като нормален балсам, върху голи устни. Придава добра хидратация и е траен, но лично на мен не ми влиза в употреба по предназначение.

Производителят обещава наситен цвят, трайност до 24часа и гланцов финиш и смятам, че е спазил обещанията си. 

Недостатъци в продукта не намирам, освен ненужния балсам, затова го препоръчвам, стига да намерите цвят, който да ви допадне. Определено бих взела още някой кафяв нюанс, както и бих повторила покупката – характеристиките на червилото, в частност трайността му, са безупречни.

Вие пробвали ли сте червилото Max Factor Lipfinity Lip Colour и какво е вашето мнение?


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар