събота, 28 септември 2019 г.

NOTD:Autumn Chameleon |Rival de Loop #Indian Feeling| (BG)







Здравейте, красавици ❤ 

Днешният маникюр е много извън зоната ми на комфорт – цикламенозлатен хамелеон, който сменя оттенъка си при всяко движение на ръцете и на различна светлина и в един момент е розов, в другия лилав, а в следващия – златист. 






Принципно не харесвам цикламени лакове, камо ли пък такива с хамелеонов оттенък, така че нямам разумно обяснение защо си харесах този лак, просто привлече вниманието ми на рафта измежду всички останали и в крайна сметка се прибра с мен в България. Марката Rival de Loop е немска и се предлага в немските дрогерии Rossman, Muller и DM, като асортиментът им е доста разнообразен и интересен, а лаковете за нокти са сред най-продаваните им артикули, така че ако минавате покрай техен щанд, непременно разгледайте предложенията им.






Лакът, който ще ви презентирам днес, се казва Indian Feeling и е в дълбок цикламен нюанс с златист хамелеонов отблясък и шимър завършек: според мен е много интересен и лично аз нямам подобен в колекцията си. 






Характеристиките му са безупречни: лесно нанасяне, изключително бързо самостоятелно съхнене, пълна покривност на 2 пласта и висока трайност (7 пълни дни без забележки). Както повечето лакове с шимър завършек и този изсъхва до полуматов завършек и за да се види цялата му красота трябва да се сложи плътен пласт топ лак, именно за да се открои хамелеоновият многоизмерен блясък.






Въпреки че името на лака е Indian Feeling, но според мен повече би му прилягало да е Indian Summer – този цикламено-златен цвят асоциирам точно с циганското лято, с прехода между лято и есен, с топлите есенни нюанси и е чудесен за носене преди да се застуди и да извадя тъмните вамп лакове, които обожавам и въпреки че го купих още началото на юли, търпеливо си чакаше реда да ме обземе есенната вълна, за да го понося.






Вие на какви цветове залагате в маникюра си тази есен?




Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая







Няма коментари:

Публикуване на коментар