събота, 28 декември 2019 г.

NOTD:Christmas Red |Sally Hansen Insta Dri #656 Jolly Roll| (BG)







Здравейте ❤ 

Днешният пост е за един леко позакъснял Коледен маникюр със Sally Hansen Insta Dri нюанс 656 Jolly Roll: много красив тъмночервен лак с фини глитърни частички в малиновочервено ❤ 





Аз не нося често маникюр в класически червен нюанс, но много харесвам и нося по-тъмните нюанси на червеното – бордо, малиново, черна череша… Jolly Roll е именно в красив тъмночервен нюанс, с фини и много бляскави частички в малиново червено, носи много коледно настроение и името му пасва просто перфектно, затова и избрах него за моя тазгодишен празничен коледен маникюр.





От серията Insta Dri Jolly Roll е 3-тият ми поред лак и всички са с безупречно качество, въпреки различните финиши: широка и много удобна за моята нокътна плочка четка, светкавично съхнене самостоятелно, чудесна трайност и плътни, наситени цветове. Jolly Roll е покривен и на 1 пласт, но този тип лакове с частички задължително изискват поне 2 пласта, за да се разкрие красотата им и да добият многоизмерност на цвета, за да стане той по-дълбок. 






Jolly Roll ми носи много коледно настроение и честно казано не си представям да го нося в някой друг период на годината, освен през декември – цветът му ми напомня Коледна звезда и много ми харесва❤ 

Кой е вашият любим Коледен лак?




Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая


Няма коментари:

Публикуване на коментар