понеделник, 28 февруари 2022 г.

Favorites: Winter 2022 |Makeup, Perfumes, Skincare & Haircare| (BG)

Здравейте

Имах известни опасения дали да публикувам този пост, предвид всичко случващо се в момента, но все пак реших да го направя – може на някого от вас да му се чете нещо разтоварващо и неангажиращо, нали?! Ако това е така, продължавайте с четенето😊

Реших да се завърна към списването на сезонни любимци, а предвид отминаващата зима искам да споделя с вас кои са моите зимни любимци в категория грим, бяла козметика, коса и аромати. Иска ми се да пиша повече за грижата за кожата, защото прекарвам доста време вкъщи, гримирам се далеч по-малко отпреди и при мен именно бялата козметика е на фокус в последните 2 години.

Започваме с декоративната козметика:

Lumene CC Cream СС крем

в нюанс Medium

За този СС крем писах вече подробно ревю тук и го включих и в годишните си любимци тук Има много лека покривност, стои естествено и е чудесен избор за ежедневието.

Bell HYPOAllergenic Nude Liquid Powder течна пудра

в нюанс 02 Light Beige

И за тази пудра писах в годишните любимци, тя представлява точно течна пудра, която при допир с кожата се превръща във фина пудра и придава средно покритие и матов финиш на кожата, но в същото време е супер лека. Страхотна за мазна кожа!

Bell HYPOAllergenic Liquid Eye Concealer коректор

в нюанс 02 Medium

За течната пудра и коректора много скоро ще прочетете общото ревю, което подготвям. Коректорът има средна покривност, стои естествено и е издръжлив, ползвах активно него през зимата.

Trend IT UP Expert Finish прахообразна пудра

в нюанс 010 Universal

Силно матираща, безцветна прахообразна фиксираща пудра, много подходяща за мазна и смесена кожа. Ползвам я за запечатване над гореспоменатите продукти и ми осигурява матиран вид за по-дълго време.

alverde фиксиращ спрей за грим

Спреят има лека, водниста консистенция, фино пръскало, не размазва грима ми след нанасяне, не лепне и не се усеща тежко върху кожата. Запечатвам с него почти всеки път грима си и съм много доволна, издържа в чудесен вид по-дълго време, отколкото без спрей, а и е с натурални съставки.

Makeup Revolution помада за вежди 

в нюанс Ash Brown

Мнооого ми харесва тази помада – средно пигментирана е, с нея се работи много лесно и е трудно да се прекали, а цветът е перфектен за моя цвят на кожата и коса: пепеливо среднотъмно кафяво. Издръжливостта върху мазната ми кожа също е добра, определено съм впечатлена.

trend IT UP основа за спирала N1

Тази основа се води фон дьо тен за мигли и е с телесен цвят, има плътна консистенция, лесно се нанася върху миглите и определено помага да изглеждат по-гъсти, дълги и обемни.

L’oreal Paris спирала Unlimited

Любимата ми и незаменима спирала! Няма да се уморя да я хваля, но е най-добрата, на която съм попадала до момента: придава обем, удължава, разделя, извива и не се размазва.

Bell HYPOAllergenic Longwear автоматичен молив за очи

в нюанс 01 Black

Класически черен автоматичен молив за очи, който нося изключително в горната водна линия, за да уплътня миглите си, този е наситено черен, издръжлив е и не се размазва.



trend IT UP Contour & Glide молив за устни

в нюанс 420

Мек автоматичен молив с висока покривност, добра трайност и много свеж и пролетен цвят – прасковен нюд, който придава отпочинал вид на лицето.

Bell HYPOallergenic Longwear автоматичен молив за устни в нюанс 03 и червило Creamy Nude в нюанс Praline Cream

За този молив и червило писах отделен пост тук И двата продукта са в топли карамелени нюд цветове, имат добра покривност и трайност и са чудесен тандем за зимата.

Maybelline Lifter Gloss гланц за устни 

в нюанс 009 Topaz

Тези гланцове са голям хит и определено славата им е заслужена! Topaz е полупрозрачен и силно блестящ нюд, който няма частици и прави устните да изглеждат като стъклени, не лепне, има добра трайност и нанесен върху всяко нюд червило или молив прави устните уау. Най-много го носих в комбинация с молива на trend IT UP по контура.

Rimmel Super Gel лак за нокти

 в нюанс 031 FAB и 050 Fatal Fling

През зимата носих основно тези два лака: 031 FAB e в свеж малинов нюанс, а 050 Fatal Fling е в нюанс на черна череша.


Продължаваме с бялата козметика:



Frudia My Orchard Mochi пяна за лице с асай бери

Пяните от тази серия са ми любими и вече над година не ползвам други, ползвала съм тази с манго и тази с праскова, а сега за разнообразие ползвам с асай. Измива нежно, не пресушава, почиства грима, без да дразни кожата или очите, нямам никакви забележки и много ми допада.

Nivea Energy мицеларна вода с Витамин С

От есента насам съм обсебена от продуктите с Витамин С, благодарение на тях кожата ми свети! Мицеларната вода сваля нежно всякакъв грим, не дразни кожата и очите ми, не лепне, много съм доволна и пак ще си я купя.

The Ordinary тоник с гликолова киселина 7%

Този тоник ползвам от доста време предимно през зимата – почиства кожата, изравнява тена, изсветлява пигментните петна и ако се ползва правилно и внимателно, кожата е като нова след него.

Alteya Organics органична розова вода

Розовата вода ползвам вместо тоник – тази има удобно пръскало и просто я впръсквам върху влажна кожа по лицето и деколтето и след това нанасям серум, крем и т.н. Определено ми допада и често я използвам, а тази е с органичен произход и се отразява чудесно върху кожата ми, придава свежест, хидратация и подхранва.

Nature of Agiva отлепваща маска с активен въглен и роза

Тази маска се очертава новата ми любима почистваща маска – почиства кожата в дълбочина, свива порите и ги минимизира, матира кожата и изравнява тена, чудесна е за мазна и смесена кожа. Препоръчвам!

Sephora The Heating Mask лист маска 

със затоплящ сауна ефект

Маската наистина има затоплящ сауна ефект, без да пари неприятно, хидратира много добре кожата, прави я мека, еластична подхранена, сякаш наистина сте посетили сауна. Много е приятна за нанасяне в някоя зимна вечер, когато имате нужда от уют и топлина 

IKAROV зимно подхранващо олио за лице 

с портокал и невен

За олиото писах подробно тук Има плътна формула, ухае нежно на портокал, подхранва, хидратира, успокоява кожата след излагане на ниски температури и вятър, а аз го добавям и в лосион за тяло, за допълнителна хидратация. Чудесен продукт за чувствителна към излагане на студ кожа, както и за суха кожа.

REVOX околоочен крем с авокадо и розова вода

Кремът има богата, плътна и пухкава текстура, силно подхранващо действие и е подходящ за вас, ако търсите силна хидратация в околоочната област.

Farmskin Superfood For Skin тоник и

 емулсия за лице с мангустин

Това корейско дуо много ме впечатли! Тоникът има някак гелообразна, но нелепкава консистенция, усеща се много хидратиращ върху кожата, прави я нежна, мека и подхранена, вкл. не дразни очите, а емулсията е с невероятно лека, но хидратираща формула, чудесна е за дневна грижа при мазна кожа. Много ми харесват, но трудно се намират, имайте го предвид.

Lipsmaker Cherry Coca-Cola балсам за устни

Много сладък балсам за устни с вкус и аромат на чери кола, който брат ми ми подари❤ Освен фантастичния аромат, балсамът е силно хидратиращ, нелепнещ и го ползвах активно в студените месеци. Много е добър!

Frudia нощна маска за устни с мед и манго

Нощната маска е с текстурата на гъст и нелепнещ балсам за устни, ухае невероятно на мед и манго, усеща се силно подхранваща върху устните и на сутринта се събуждате с меки, гладки и хидратирани устни.

IKAROV зимен балсам за ръце с шеа и канела

За този балсам писах подробно тук  Малката опаковка се е настанила удобно в чантата ми, а голямата ползвам активно вкъщи върху ръце, кутикули, колене, лакти, пети – омекотява загрубели и сухи участъци, подхранва, успокоява изложената на студ кожа и ухае фантастично на портокалови меденки.

Крем за ръце Frudia с кактусова смокиня

Кремовете за ръце на Frudia са върхът! Имат гъста, но нелепнеща формула, хидратират добре кожата и имат такова разнообразие от аромати, че няма начин да не си харесате някой. Ползвам ги целогодишно и този път заложих на екзотичния аромат на кактусова смокиня, защото много ми харесва тази тръпчивост в нея.

Dove душ гел с кленов сироп и овесено мляко

Този душ гел явно е ново попълнение в асортимента, защото досега не съм попадала на него. Ухае приятно на кленов сироп, измива нежно, без да пресушава и е чудесен за зимния сезон и за чувствителна към агресивни измиващи продукти кожа.


Няколко любими зимни аромата, които носих предимно през изминалите студени месеци:

Guerlain La petite Robe noire EDP

Обстойно ревю писах за него тук Алкохолни вишни, ликьорена сладост, бадеми и лакрица, много луксозен и шлейфов, с невероятна трайност, а в студено време е особено красив ❤ 

Lanvin ME EDP

Силно подобен като звучене на горния аромат, само че подчертано боровинков и още по-траен и обземащ пространството, а в студено време е особено звънлив и впечатляващ. Ревю за него имам тук

Bee Beauty Miss Violet EDP

Този парфюм ми е подарък от мама – знае, че виолетките са ми любимите цветя и веднага щом видяла Miss Violet на бутилчицата, ми го купила Bee Beauty e собствената марка на турските магазини Gratis – който от вас е ходил на шопинг в Турция, вероятно е запознат с тях. Ароматът има толкова луксозно излъчване и пирамида, че никой никога не би предположил, че разхождате парфюм за 8 (осем) лева! Пирамидата му съдържа нотки на ирис, жасмин, портокалов цвят, бобова тонка, ванилия и пралини, шлейфът му е километричен, а трайността – безкрайна! Подчертано зимен аромат, за който съм получила немалко комплименти, определено си заслужава да му обърнете внимание. Оставям линк към него в официалния сайт на Gratis: Bee Beauty Kadın EDP Miss Violet 50 ml (gratis.com)


И завършвам с 2 отличили се продукта за коса:



Matrix So Sleek заглаждащ шампоан с шеа

През зимата косата ми става още по-фризи, в допълнение е много дълга и с подчертано сухи дължини, вследствие на дългогодишно боядисване и обезцветяване, бях в търсене на заглаждащ, хидратиращ шампоан и го намерих в лицето на Matrix So Sleek. След измиване мога да мина и без балсам, косата е пригладена, мека и може да се разреше само с пръсти. Определено е попадение за зимата.

TIGI Bed Head Get Twisted антифриз спрей за коса

Ако не познавате човека с най-фризи коса – приятно ми е, това съм аз. Косата ми винаги стърчи, без значение от подстрижката, просто е много порьозна и податлива на влага и фриз, факт. Особено през зимата и преходните сезони, когато често е влажно и вали дъжд и сняг, косата ми става като пухест облак, ако е права се накъдря, ако е къдрава, то се изправя и седи наникъде. Антифриз спреят има лека консистенция, фиксация като на лак за коса, но някак се прилепва към косъма и предотвратява бухването му, без да утежнява много. Косата ми издържа в придадената ѝ форма до измиване при дъжд, сняг и влага, без поражения. За мен e must-have във влажните дни.

Това  бяха моите зимни любимци, кои са вашите?

Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook или ме последвайте в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos

Целувки, Преслава  

Няма коментари:

Публикуване на коментар