вторник, 30 януари 2018 г.

NOTD:Deep Black Cherry |Miss Sporty Gel Effect #5790| (BG)








Здравейте ♥

В последния месец и половина нося постоянно един-единствен лак, в резултат на което шишенцето е преполовено, и преди зимата да си е отишла и лакът да свърши, реших да ви го покажа – плътен, много дълбок нюанс „черна череша“, който нанесен върху ноктите изглежда като черно с лек лилав оттенък: Miss Sporty Gel Effect 5790.






Много жени не възприемат черния маникюр, но аз не съм от тях – обичам тъмен маникюр през зимните месеци и с удоволствие нося тъмносиньо, тъмночервено, черно. 

Miss Sporty Gel Effect 5790 е третият ми лак на марката, но със сигурност няма да е последния – характеристиките са безупречни: покрива идеално на 2 пласта, консистенцията е чудесна за нанасяне, четката е удобна за оформяне на овала, а трайността е страхотна (издържа по 10 дни върху ноктите ми без забележки (освен израснала част в основата на нокътя), а знаете, че при тъмните лакове всеки недостатък си личи).





Цветът е много дълбоко, почти черно лилаво, но на ноктите изглежда като черно с лилав оттенък. Цветът не е нещо невиждано, но на мен ми допада – стои добре, не е претенциозен, комбинира се цветово с есенно-зимния ми гардероб, който е изцяло в тъмната гама: черно, тъмносиньо, тъмнозелено, бордо, сиво. Напоследък съм на вълна класически едноцветен маникюр :))




 
Вие пробвали ли сте лаковете на Miss Sporty и какво мислите за тях?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар