вторник, 20 февруари 2018 г.

Review:Bourjois Rouge Edition Velvet #17 Cool Brown & Contour Edition #11 Funky Brown (BG)








Здравейте

Постът днес е за едно много любимо червило: Bourjois Rouge Edition 17 #Cool Brown, за което вече съм говорила няколко пъти тук и тук и най-накрая успях да направя обстойно ревю, като избрах да включа и любимия ми Contour Edition молив за устни напоследък, който е в сходен цвят и от същия бранд – любимия ми Bourjois.






Червилото Rouge Edition Velvet е сред най-популярните продукти на бранда, отличаващо се с революционо леката си формула, кадифено матов финиш и висока трайност.





Ако следите блога ми редовно, вероятно сте забелязали манията ми по течните червила, притежавам много и различни на брандове от различен ценови клас и определено имам база за сравнение. 

Консистенцията на Rouge Edition Velvet е определено най-леката, която съм пробвала – буквално като гел, нанасянето е мечта, не се усеща тежко върху устните, позволява напластяване, а дори и след нанасяне устните се усещат хидратирани. Консистенцията бих сравнила с тази на матовите кремове за устни на NYX и матовите червила на Аура, но определено Bourjois ми е фаворит пред останалите 2. Покривността е добра, трайността също – около 6 часа, като червилото позволява подновяване като класически червило, въпреки че е течно: не се впива грозно в устните и не ги изсушава. Финишът е матов, предвид леката хидратираща формула е необходимо повече време да стане класически матов – около 15 минути след нанасяне, преди това постепенно засъхва върху устните, което позволява корекции, ако не сте били достатъчно прецизни с нанасянето. 





 
Количеството е 7,7мл, апликаторът е удобен, опаковката – също. Ароматът на червилото предизвиква разнообразни реакции, но на мен лично не ми е неприятен и го предпочитам пред безбройните червила с аромат на гадна ванилия.










Цветът е класическо светло кафяво със студен подтон, доста универсален цвят, защото не е нито твърде тъмен, нито твърде светъл – златната среда. В цялата ми колекция от кафяви червила идентичен цвят нямам в момента, за да сравня, но по спомен ми прилича на друг мой любимец, за който съм писала тук: Golden Rose Velvet Matte #31. В моите представи Cool Brown e абсолютно универсален цвят, който комбинирам както с тъмен опушен грим, така и с лек, ежедневен “no makeup makeup”.






Моливът за устни Bourjois Contour Edition в нюанс 11 Funky Brown е в наситен нюанс на млечен шоколад, който страхотно ми харесва да нося както самостоятелно, така и в комбинация с Cool Brown. Цветът не е супер универсален, но е страхотно актуален в момента: наситено, плътно кафяво с топъл оттенък.





Моливът е с мека и кремообразна консистенция, почти като на червило, нанася се лесно и плътно, подходящ е и за самостоятелно носене – не се разтича, размазва, избледнява. Количеството е 1,14гр. което е стандартно за такът тип продукт. Моливът не е автоматичен и предвид меката консистенция, изисква подостряне на всеки 1-2 нанасяния. 







Самостоятелно трайността е бетон – спокойно изкарвам един работен ден с леко подновяване само в средата на устните след хранене. 

Когато нося молива в комбинация с Cool Brown обичам да нанасям двата продукта така, че да постигна омбре ефект: нанасям моливът плътно по контура на устните и на 2/3 от площта им, а след това нанасям течното червило в останалата 1/3 площ и леко преливам, за да няма резки граници. Това е любимата ми комбинация напоследък, стои страхотно и прави устните да изглеждат визуално по-плътни и сочни:





И двата продукта са с много високо качество и безупречни 
характеристики – наситен цвят, приятно усещане върху устните, добра трайност. Минуси не намирам, затова и вече са сред любимците ми и  ги препоръчвам с чиста съвест, ако намерите цвят, който ви допада.

Вие пробвали ли сте течното червило Rouge Edition Velvet и моливът Contour Edition oт Bourjois?



Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
 
Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар