сряда, 20 февруари 2019 г.

NOTD:OPI Got The Mean Reds (BG)







Здравейте

Маникюрът днес е в класически червен нюанс и с единственият червен лак, който притежавам, но който за сметка на това съм дублирала и имам 2 пъти – OPI Got The Mean Reds. 





OPI Got The Mean Reds е класически червен нюанс, какъвто има в портфолиото на практически всяка марка на пазара, затова и съвсем не ви съветвам да полагате усилия да търсите точно това OPI, освен ако не сте заклет фен на бранда, защото нито цветът, нито характеристиките му са кой знае колко впечатляващи: покрива перфектно на два пласта, нанася се лесно, трайносста обаче е незадоволителна (връхчетата се оголиха още на третия ден, а ерядкост е на моите нокти лак да издържи по-малко от 5 дни в безупречен вид), и оцветява силно кожата при сваляне. 





Цветът е много приятен и универсален, подходящ за всякакъв повод, обстановка и сезон, но червеното не е „моят“ цвят като цяло и залагам на червен маникюр 2-3 пъти годишно, с оглед което и Got The Mean Reds е единственият ми лак в червената гама: лично аз не съм особено впечатлена от него.






Кой е Вашият любим червен лак?


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая


Няма коментари:

Публикуване на коментар