вторник, 26 март 2019 г.

Review:Max Factor Miracle Touch Foundation 048 Golden Beige (BG)










Здравейте красавици  

Днешният пост е посветен на един стар бестселър в категорията на фон дьо тените, който съвсем наскоро беше релансиран с подобрена формула – мус-фон дьо тенът Miracle Touch от Max Factor.

Miracle Touch за мен не е нов продукт, тъй като съм го ползвала с предишната му формула и помня, че много ми харесваше, затова с нетърпение очаквах повторното му зареждане на българския пазар.







Мiracle Touch се предлага в 6 нюанса, което категорично не е богат избор на цветове, но по мои наблюдения формулите на фон дьо тените на Max Factor имат известна адаптивност с няколко тона към естествения цвят на кожата (това наблюдавах при употребата на Healthy Skin Harmony, Facefinity 3in1 и Lasting Performance).

Цветът на който се спрях аз е Golden Beige 048 –  среднотъмен с изразен топъл жълтеникав подтон, който пасва перфектно на моя тен и се слива безупречно при нанасяне.








Miracle Touch е поместен в стабилно стъклено бурканче, съдържа 11.5гр продукт, има вграден тампон за нанасяне (който аз не възнамерявам да използвам) и е под формата на мус, който при допир с кожата се разтапя, разнася се и се прелива с лекота, придава пълно покритие и безупречен матов финиш на кожата. Формулата на Miracle Touch е с добавена хиалуронова киселина и със слънцезащитен фактор 30, което е голям плюс по моите критерии, защото аз не излизам без слънцезащита дори през зимата. Аз имам целогодишно много мазна кожа, затова смятам, че Miracle Touch е подходящ именно за мазна и/или комбинирана кожа, за нормална или суха бил  пресушаващ.
  







Мус-консистенцията на Miracle Touch изглежда на пръв поглед гъста и солидна, но при допир с кожата се нанася и прелива изключително лесно – аз предпочитам да нанасям фон дьо тен с четка или бюти блендер и да ползвам минимално количество продукт,който да нанасям на много фин, тънък пласт върху кожата, за да стои максимално естествено. Буквално топвам веднъж четката в бурканчето и разнасям продукта от центъра на лицето към външния контур. 









Формулата не изисква време, за да се фиксира върху кожата и почти веднага след нанасяне е налице матов завършек, който обаче стои естествено (няма пудрен завършек), не се впива във фини линии, не подчертава пори, покривността е пълна: всякакви несъвършенства са прикрити. С оглед пълно покривната формула, напластяване не е възможно, а според мен не е и необходимо. 






Miracle Touch не изсушава кожата ми и има добра трайност: близо 6 часа с матов завършек, след изминаването на които ми е наложително да матирам, защото, както казах, имам изключително мазна кожа целогодишно и досега не съм открила фон дьо тен, който да издържа без нужда от матиране в продължение на целия ден. Ако вашата кожа е комбинирана или нормална, вероятно допълнително матиране ще се наложи на по-късен етап през деня или няма да е наложително. Още един плюс на Miracle Touch е, че дори след матиране не се нарушава целостта на останалия ми грим – ружът и хайлайтърът са видими дори след 2 матирания, а самият фон дьо тен не се износва грозно, не избледнява и не изчезва докато не премахна грима си.

Характеристиките на Miracle Touch,които ме спечелиха, са леката мус формула с пълно покритие, която стои изключително естествено върху кожата, има матов завършек и придава безупречен равномерен тен на лицето, високият слънцезащитен фактор, чудесното представяне и висока трайност в продължение на деня, както и удобният за пътуване формат на опаковката.

Евентуален минус на продукта е количеството – при стандартно количество за фон дьо тен от 30мл, 11.5 гр. ми стигат точно за месец, максимум месец и половина при ежедневно нанасяне в делничен ден (вече изхабих 1 опаковка от Golden Beige и тази ми е втора). Определено бих поддържала в наличност Miracle Touch в моята грим колекция, винаги държа да имам налични2 фон дьо тена със следните характеристики: един с лека, дишаща консистенция, средна покривност и полуматов финиш (изразени любимци в тази категория са ми Max Factor Healthy Skin Harmony, Bourjois Healthy Mix, Bourjois City Radiance, Bourjois 123 Perfect) и един с висока покривност, матов финиш и висока трайност(любим ми e Bourjois Air Mat, а вече и Miracle Touch).

Вие пробвали ли сте Miracle Touch и какво е вашето мнение?



Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая

Няма коментари:

Публикуване на коментар