събота, 24 февруари 2024 г.

FAVORITES: ЗИМНИ ЛЮБИМЦИ '24 (ГРИМ, ГРИЖА ЗА ТЯЛО, ПАРФЮМИ) |BG|

 

Здравейте

Февруари е към края си, а това значи, че е време да си поговорим и за най-използваните и харесвани продукти през изминалите 3 месеца. Да започваме!

Покрай Коледа, Нова година и партитата по случай 30 ми рожден ден тази зима имах доста поводи за вечерни визии,  а за всички тях ползвах новия фон дьо тен на CATRICE Soft Glam Filter, който стои много свежо на кожата, има полуматов финиш и за студените месеци е супер попадение, а и стои страхотно на снимки.

 Не знам дали някога съм притежавала грим продукт, който да носи по-зимно усещане от този гланц на essence what the fake! в нюанс Ice Ice Baby, просто е зима в бутилка! Много е красив! Гланцът всъщност няма цвят, съвсем прозрачен е, с фини блестящи частички, формулата му е с придаващ обем ефект, тоест има оново гъделичкащо-охлаждащо и леко изтръпваще усещане върху устните. Много е приятен за носене, а от същата серия what the fake! и похвалвам и нюд гланца Oh My Nude, от него съм изхабила 3-4 опаковки.

Гланцът Lip Plumper от лимитираната зимна колекция на Bell HYPOallergenic е супер празничен, полупрозрачен, с множество златисти частички, също има plumping ефект като този на essence. Ухае доста приятно на ананас и прави всеки грим по-специален, дори ежедневния, защото блести уникално - за Коледа и Нова година блестях именно с него.

Още един любим гланц - този на Sephora Outrageous 08 си купих точно преди рождения ми ден през януари, защото пасваше перфектно на лилавия грим, който планирах за повода. Оттогава го нося доста, има плътна формула, отново с гъделичкащ устните ефект за допълнителен обем, изключително траен е и издържа часове наред, а цветът му е интересен лилавеещ нюд с множество сребристи частички, страхотен!

Друг продукт за устни, който често ползвах през последните 3 месеца е този оцветен балсам на she colour & style в нюанс 335. Формулата му е с точното съотношение грижа-цвят, тоест не е прекалено мазна, но не е и прекалено суха като на червило. Постояннно ми е в чантата, защото е идеален за освежаване на визията в движение, дори без огледало. Цветът му пепел от рози с топъл подтон.

Абсолютно винаги когато съм гримирана имам нанесен молив за устни, най-често използваните от мен през зимата моливи бяха този на NL Beauty в нюанс 05 The New Nude, който е наситенокафяв с подчертано студен подтон, супер актуален цвят, а трайността е бетон, носих го с всеки един от споменатите гланцове. Другият ми фаворит е на NYX в бордо нюанса Mahogany, като него нося и самостоятелно, и в комбинация с балсама на she colour & style.

Петроленозелената очна линия на trend !t up също често присъстваше в грима ми тази зима. Цветът е много красив и наситен, определено прави впечатление и ми донесе доста комплименти, а формулата е издръжлива.

Още един продукт на CATRICE, който ползвах доста тази зима, е спиралата CURL IT: извива, придава обем, наситено черна е и не се размазва.

Лаковете, които носих най-често в студените месеци, са този на s-he colour & style в супер тъмнолилавия вамп нюанс 310 и тъмносиния лак на essence wavybaby. Принципно  не съм фен на синия и зеления маникюр, но този дълбок мастилен нюанс много ми допада за зимата.

Ето и кои продукти за тяло ползвах през зимата - цялата серия на THE BODY SHOP Spiced Orange ухае на типичните зимни аромати - ухае на портокал, канела, ванилия и дървесни нотки. От тази линия ползвам душ гела, йогурта за тяло и крема за ръце, просто ухаят на зима: супер уютно и пикантно.

Редувах ги с душ гела и лосиона на L’Angelica с кокос, които пък ухаят съвсем нежно и ненатрапчиво, а формулите им са богати и подхранващи за зимата.

 Най-носените ми зимни парфюми са 2. Първият е Noir Pour Femme на Tom Ford - всичките ми приятели го мразят :D Казват, че ароматът е твърде опушен и задушлив, аз обаче си го харесвам и си го нося с удоволствие в най-студените дни, стои разкошно на минусови температури. Ухае на индийския десерт кулфи, сандалово дърво, пушек и подправки, чудесен за сезона.

Другият парфюм, който често носих и с който пътувах навсякъде, е First Love на Miss Kay, който доста прилича на Poison Girl на Dior. Толкова гушлив и уютен аромат с нотки на касис и сандалово дърво!

За финал малко некозметични любимци - това са чайовете на Messmer, пращат ми ги от Германия, при нас ги няма, но ако имате възможност да ги пробвате – препоръчвам. Тази зима най-често се наслаждавах на чая им с бъз, този с горски плодове, с касис, с праскова и кайсия и с манго.

Споделете ми кои са вашите зимни любимци?

Още статии за любими продукти можете да откриете тук

Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook, последвайте ме в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos, или пък в tiktok тук Preslava Popova (@preslavasbeautydiary) TikTok | Watch Preslava Popova's Newest TikTok Videos

Целувки, Преслава

Няма коментари:

Публикуване на коментар