сряда, 14 февруари 2024 г.

FAVORITES: BEST PRODUCTS OF 2023 (MAKEUP, PERFUMES, SKINCARE, HAIRCARE) |BG|


Здравейте

Дойде моментът да ви споделя кои продукти открих през изминалата 2023 г. и се отличиха като мои фаворити, които бих ползвала и занапред.

Започвам с отличилите се през 2023 г. грим продукти, на първо място това са моливите за устни на NL Beauty, аз имам 2 нюд цвята - 01 the one и 05 the new nude. Формулата им е без аналог! Най-трайната, на която съм попадала, не изисква подновяване, нанасям сутрин в 7:30 h и вечер като си махам грима контурът на устните ми е непокътнат. През деня подновявам гланца си, но не и молива. Цветовете са универсални, определено ме впечатлиха и ще ги поддържам в наличност.

Говорейки за гланцове - тези на CATRICE от серията MAXX IT UP се настаниха трайно в грим рутината ми, имам 3 oт 4-те варианта. Формулата им е плътна, но нелепкава и придава супер обем на устните. Гланцовете имат много лек нюанс, стоят чудесно над моливза устни и всичките цветове си ги ползвам с удоволствие.

През изминалата година открих олиата за устни, като моите любимци са олиото на GOLDEN ROSE от серията miss beauty с ягода и олиото на CATRICE GLOSSIN’GLOW  в нюанс 010 Keep It Juicy. Формулата им е гъста, сочна и придава на устните свеж розов цвят, който се адаптира според тона на вашата кожа и ги прави да изглеждат по-плътни. Цяло лято носих предимно тях!

Откакто през лятото си купих тази мини палитра за лице на SEPHORA Color Shifter я ползвам всеки ден и навсякъде пътувам с нея, доста е функционална - има кремообразен руж, който понякога ползвам като червило, бронзираща пудра, която ползвам и като сенки, руж, който също ползвам като сенки, освен по предназначение, а топърът също нанасям като сенки и руж. Компактна е, има си огледалце и формулите са много издръжливи върху моята мазна кожа. Палитрата е налична и във вариант с по-студени цветове.

Покрай палитрата на SEPHORA открих колко харесвам кремообразните ружове, другият ми любим такъв продукт, който ползвам и като сенки и червило, е Multi Stix стикът на trend !t up в нюанс 010. Цветът му е светлокоралов и е с блестящ финиш, придава страхотна свежа руменина на лицето.

През изминалата година бе лансирана и спиралата lash without limits на essence, която не съм спирала да нося откакто е излязла - имам я и в черно и в кафяво. Всеки ден съм с нея, придава обем, дължина и подчертава красиво погледа, просто е топ попадение!

В грижата за кожата открих доста любимци през 2023 г, благодарение на които кожата ми е в отличен вид - като олиото за почистване на лице на skin1004, есенцията и околоочният крем на Medi-Peel и най-любимата ми слънцезащита от всички, пробвани до момента - тази на Beauty of Joseon.

В грижата за тялото също се отличиха някои любимци - лосионът за тяло на Moroccan Oil ухае вълшебно и просто нямате нужда от парфюм, когато сте с него, защото излъчвате топлия ориенталски аромат на аргановото масло на марката, който мисля, че всички ние познаваме. Разкошен продукт не само откъм аромат, но и откъм формула, която е лека, но активно хидратираща и нелепнеща. 

Сходни са впечатленията ми и от лосиона на SEPHORA с аромат на черешов цвят, който носих непрекъснато пролетта и лятото – ароматът е свеж, флорален и леко сладък, също нямате нужда от парфюм, докато го носите, защото се носи на метри край вас, а хидратацията е повече от добра. Бих си взела и спрея за тяло от тази серия, наистина ме впечатли. 

2 любими аромата, които открих през 2023 г., са Trendy Pink на NIKE, който ухае на най-звънливите и свежи теменужки, които можете да си представите и който носих постоянно през топлите месеци. Вторият любим аромат е Heartbeat на B.U., който е топъл аромат с доминантни нотки на касис и сандалово дърво, много уютен за есента и зимата.

 

Завършвам поредицата с любими продукти за изминалата година с любимците ми за грижа за коса - открих нова любима теморзащита на LAKME Anti-Frizz, която наистина се грижи косата да не бухва и я предпазва от увреждане, освен това ухае разкошно на пудра и цветя. Последният любим продукт е небезизвестният крем за коса на Mi Amante,  благодарение на който косата става мека като коприна, гладка и податлива на оформяне.

Кои са вашите открития за 2023 г.?

Още статии за любими продукти можете да откриете тук

Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook, последвайте ме в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos, или пък в tiktok тук Preslava Popova (@preslavasbeautydiary) TikTok | Watch Preslava Popova's Newest TikTok Videos

Целувки, Преслава  

Няма коментари:

Публикуване на коментар