събота, 28 март 2020 г.

Scented Review: Guerlain Insolence EDP (BG)







Здравейте

В днешното парфюмно ревю ще си говорим за поредния виолетков парфюм в моята колекция – Insolence в концентрация EDP на Guerlain. Теменужките са ми най-любимите цветя откакто се помня, обожавам аромата им и винаги търся и тествам всякакви парфюми и въобще продукти за тяло с този любим аромат. Имам още 2 парфюма с доминантен аромат на теменужки – La Petite Robe Noire отново на Guerlain (ревю за него ще има скоро) и Lolita Lempicka EDP на Lolita Lempicka (ревю тук – като в този пост съм направила подробно сравнение на всички теменужени аромати, които някога съм пробвала).







Insolence е може би най-популярният виолетков парфюм, като аз съм го тествала поне 20 пъти в търсене на перфектната теменужка, но все ми идваше твърде тежък и нещо не съвсем по вкуса ми, докато случайно при пореден тест в един пролетен следобед  миналата година изключително много ми хареса, не можех да спра да си душа китката и направо сън не спах докато не си го купих на другия ден :) Взех си го в концентрация парфюм, а не тоалетна вода – двата аромата са коренно различни, като тоалетната вода е 5х по-силно излъчваща, носи се приблизително 4-5 метра около вас и на мен лично ми идва твърде пудрена и задушлива, затова и моят избор се спря на парфюма: по-прибран, по-сладък и по-фин за моя вкус.






История:

Insolence EDP e лансиран през 2008г. след успеха на тоалетната вода Insolence EDT, като нейна по-интензивна, по-сладка и по-близко стояща до кожата версия. Композицията е на основата на виолетки, горски плодове и ирис.


Ароматно описание:

Връхни нотки: червени плодове

Средни нотки: теменужка, портокалов цвят, ирис

Базови нотки: сандалово дърво, бобова тонка, дървесни нотки





Развитие върху мен:
Върху моята кожа Insolence EDP  е бонбони теменужка с малко пудра и дървесна подложка ❤ 

При напръскване ароматът се усеща по-плодов, долавят се тръпчивите червени плодове, но тази плодова тръпчивост утихва бързо и ароматът се превръща в теменужена сладост – сладки, дъхави, захарни теменужки, точно като така познатите ни бонбони Портокалов цвят върху моята кожа не се усеща, освен доминантните теменужки, има и ирис – ирисът почти задължително се комбинира с теменужка в парфюмите, двете нотки си пасват идеално и ирисът придава тежест, зрялост на иначе фриволната теменужка. В базата на аромата има много осезаемо доловима бобова тонка (ако не знаете как ухае бобовата тонка, нейният аромат е на сладка пудра), дървесни нотки аз почти не регистрирам.
 
Insolence е сравнително линеен аромат върху мен, няма интензивно или изненадващо развитие, в началната фаза е по-свеж и звънлив, докато в базата е по-топъл и пудрен. Insolence EDP е пакетче бонбони „Виолетка“, поръсени с малко пудра и с няколко листенца ирис ❤ 


Опаковка:

Бих искала да отбележа, че на моите снимки виждате старата опаковка – от около година голяма част от дамските аромати на Герлен са с нови флакони, които са идентични на външен вид, но се различават цветово. Ето нагледно как изглежда новият флакон на Инсоленс:





На мен лично старият (моят) ми допада повече, прилича ми на цвете и е по-отличим от новия – асиметричен е, в красив лилав цвят, с капачка с гравирано лого на бранда.

Вместимост:

30, 50 и 100мл.


Подходящ сезон:

Обичам да нося Инсоленс най-вече през пролетта, но също така и през есента и зимата. Високите температури и горещото време не му се отразяват добре, става задушлив и тежък, затова го предпочитам именно през тези 3 сезона и не го нося при температури над 20 градуса.




Подходящо време:


Чудесен дневен и вечерен аромат.


Издръжливост:
Висока: ~8 часа. Ако държите на още по-висока трайност и шейф, който се влачи метри зад вас, си вземете аромата в концентрация тоалетна вода – Insolence е пример, че невинаги тоалетната вода е по-нетрайна в сравнение с парфюмната, тук е обратното: тоалетната вода е в пъти по-трайна и излъчваща върху кожата, отколкото парфюма. На мен ЕДТ ми идва твърде нахална и натрапчива, това е аромат, който остава върху кожата дори след изкъпване, а на дрехите и след изпиране, затова предпочитам концетрация ЕДП. Имайте предвид, че при Insolence ЕДП и ЕДТ са два направо различни аромата, имат много съществени разлики помежду си и трябва да се тестват обстойно.






Всички разновидности на Guerlain Insolence са само за много големи, хардкор фенове на теменужени аромати, в противен случай шансът да ви хареса е много малък – Insolence e именно теменужки, теменужки и още теменужки. Има малко пудра, малко ирис и дървесна подложка, но те са пренебрежимо малко като концентрация на фона на теменужките.

Какво е Вашето мнение за Insolence?



Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Целувки, Преслава




Няма коментари:

Публикуване на коментар