петък, 30 юли 2021 г.

NOTD:Bright Neon Coral (Gabrini Neon #15 Turuncu) |BG|

 


Здравейте 

През лятото обичам да нося ярки и неонови нюанси на розовото  - всяко лято споделям тези си маникюри с вас, можете да си ги припомните тук тук и тук



Това лято избрах да ви представя един неонов корал с розов подтон – Gabrini Neon в нюанс 15 Turuncu (което, както проверих, означава „оранжево“ на турски). Лакът е в много претенциозен, бонбонен и кукленски нюанс на розовото, вижда се от самолет и поне на мен ми носи много лятно настроение, а и е чудесен избор за педикюр 



Лаковете на Gabrini от сериите с плоска четка са сред любимите ми – нанасят се с лекота върху моята плочка, имат висока трайност, съхнат бързо и предлагат разнообразие от цветове: от неоновата серия има поне 10 цвята (синьо, жълто, зелено... всички цветове на дъгата), от nude серията също има 10-на цвята, а от най-любимата ми Brilliant серия са около 8, така че непременно ги потърсете, заслужават си 😊


Не бях в настроение за семпъл изчистен маникюр, но и не ми се занимаваше да рисувам декорации или да лепя ваденки, затова избрах да матирам допълнително розовия неон (ако не знаете, по правило неоновите лакове изсъхват с матов или полуматов финиш), но и това не беше достатъчно, накрая лепнах за разкош и една златна декорация под формата на триъгълник на безименния пръст – семпло, но достатъчно да задоволи желанието ми за отличителна визия 😊



Вие какъв маникюр носите най-често през това лято?

Харесайте facebook страничката ми
 https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

 

Целувки, Преслава👄

Няма коментари:

Публикуване на коментар