неделя, 4 юли 2021 г.

Review:Nature Of Agiva Fruit Salad Body Scrub Orange & Curacao *PR sample (BG)

 

Здравейте

Една от любимите ми български марки – Nature of Agiva преди известно време лансира много интересна линия продукти под закачливия надслов Fruit & Vege Salad: ексфолианти, душ гелове, кремове за ръце, шампоани, маски за коса, гъби за баня...Всичките с фантастични и необичайни ароматни композиции, а именно:



 йогурт, розова вода & шоколад;

 горски плодове & черен пипер

 диня, пъпеш & мед

 нар & портокал

❤ манго, киви & авокадо

 грейпфрут, лайм & мента

 най-новото предложение: портокало & кюрасо, с което ще ви запозная днес 😊



Бих искала да поясня, че не приемам ПР пратки по редица причини (основната – блогът е моето хоби, доставя ми удоволствие да пиша статии и да снимам подходящите снимки към тях в моето свободно време и много държа това да остане хоби, а не задължение 😊), но когато Nature of Agiva се свързаха с мен, нямаше как да не направя изключение. Както споменах и в увода към днешното ревю, марката е сред любимите ми, още през 2015 г. съм писала за техния ми най-любим продукт (тук), който ползвам и до ден-днешен, в Инстаграм профила на блога ми (тук) честичко споделям изхабени продукти от бранда, отделно от това и се стремя да подкрепям българските производители когато и както мога. Ексфолиантът ми е предоставен от екипа на Nature of Agiva и съм длъжна да направя уточнението, че впечатленията от продукта са лични, неманипулирани и съвсем откровени😊



Захарният скраб с портокал & кюрасо е най-новото допълнение към Fruit & Vege Salad колекцията, чудесно допълнение към лятната грижа за кожата. Ако не знаете какво е кюрасо (от англ. Curacao), това е вид ликьор с леко стипчив аромат на изсушени портокалови корички от специален сорт портокал, наречен лараха. Кюрасо е най-любимият ликьор на майка ми, вкъщи винаги се намира по някоя бутилка и мога да потвърдя, че ароматът на захарния скраб е съвсем автентичен😊



Захарният скраб е поместен в удобна кутийка на винт, с красив и много летен принт, съдържа 200 гр. продукт и формулата е с 99% натурални съставки: маслиново масло, бадемово масло, маслои от гроздови семки, маково семе, ленено семе, глицерин , захар и консерванти. Текстурата е на класически захарен скраб за тяло, с фини кристалчета истинска захар, формулата е плътна, но в никакъв случай груба или неприятно драскаща. Скрабът ексфолира добре кожата, без да я раздразва и я оставя коприненомека, освежена и подхранена, благодарение на високото съдържание на масла. И друг път съм ви споделяла, че аз ползвам продукти за изкуствен тен, с оглед което неминуемо се нуждая от добър ексфолиращ продукт, за да отстраня стария пласт тен, преди да нанеса нов, което се случа всяка седмица. Планирам пост по темата, скоро ще ви споделя всичките ми тайни за постигане на красив бронзов тен в домашни условия, без излагане на слънце J С помощта на скраба постигнах перфектна основа за нанасяне на свеж пласт тен – ексфолирана, мека, хидратирана кожа.



Употребата на ексфолианта е истинско СПА удоволствие за сетивата и това се дължи най-вече на аромата, който те пренася на плажа с коктейл в ръка🍹 Сочен и примамливо вкусен, с характерната стипчива нотка на кюрасо и тръпчивата цитрусова кисела жилка на портокал, много различен от обичайните аромати за такъв тип продукт, определено много ми допада.

Скрабът е подходящ за употреба върху лицето и тялото, отчитам като голям плюс факта, че след нанасяне усещам кожата си освежена и почистена, но въпреки високото съдържание на масла липсва онзи неприятен мазен филм, който присъства в повечето маслени ексфолианти.



Впечатленията ми от скраба с портокал и кюрасо са изцяло положителни – резултатът след употреба е ексфолирана, нежна и хидратирана кожа, съотношението цена-качество е чудесно, продуктът е изключително достъпен, а ароматът е отличителен и се откроява от масовите предложения, а и фирмата е българска, винаги е приятно да откриеш добър продукт, който е родно производство. Оценка 6 от 6😊

Бих си закупила отново скраба, след като привърша опаковката, а с удоволствие бих си закупила и допълващи продукти с този чудесен аромат, като душ гел или лосион за тяло.

Кои са вашите любими продукти на Nature of Agiva? Моите са почистващите гелове за лице (и по-специално този с роза), розовата и лавандуловата вода и кремовете за ръце.

*PR пратка

 Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary


Целувки, Преслава👄

Няма коментари:

Публикуване на коментар