неделя, 28 ноември 2021 г.

NOTD: Festive Emerald & Gold (BG)


Здравейте 

Днешният маникюр е моят прочит на Коледен маникюр – не харесвам маникюри с елхи, Дядо Коледовци, захарни бастунчета, сняг и всякакви такива тематични маникюри (не само Коледни, но и с надписи ЧНГ, с мартеници, Хелоуински и т.н.), затова моите коледни маникюри са в някаква вариация на червено-златна комбинация, като миналогодишния ми тук, или пък този червен разкош – най-коледният ми лак (даже името му е коледно – Jolly Rolls).

Тази година ми се приноси зелено-златен маникюр, затова заложих на 2 любими лака: Essie Dive Bar (ревю тук) и OPI My Favorite Ornament  (ревю тук).  Dive Bar е страхотен триохромен лак: изумруденосиньо-зелено с лилави отблясъци, много ми напомня на прочутия пигмент на MAC Club. Супер красив е наживо, цветовете се преливат при всяко движение на ръцете и определено приковава погледа.

My Favorite Ornament пък е любимият ми лак на OPI: най-красивото и блестящо златно с невероятна, почти триизмерна дълбочина наживо и пясъчен финиш. Аз не обичам пясъци, затова го заглаждам с плътен пласт топ лак, който не отнема от дълбочината му, а подчертава блестящите частички в него.

За да бъде маникюрът съвсем празничен, реших и да експериментирам – добавих декорация върху безименните пръсти (за пръв път лепя декорация върху пясък, отново действах само с топ лак, без лепило, както обикновено и декорацията остана на мястото си, докато свалих лака) и се получи разкошен маникюр  

Получих безброй комплименти и учудени погледи как така това не е гел и не е правен от маникюристка – ами не е 😊 С малко старание и в домашни условия се получават безупречни маникюри 

Комбинацията ми навява асоциации на коледна елха със златни гирлядни  А вие на какъв празничен маникюр ще заложите тази година?

Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook или ме последвайте в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos

Целувки, Преслава  

Няма коментари:

Публикуване на коментар