събота, 26 декември 2020 г.

NOTD: Feisty Red |Rimmel 60 Seconds #313| (BG)

Здравейте

Весела Коледа! С пожелания за здраве, щастие и късмет 

Днешният маникюр е тематично червен, но не и съвсем коледен. Не си падам по декорации със снежинки, еленчета, елхи и т.н., такива няма да видите в моя блог. Не си падам и по червен маникюр по принцип, или поне не по класическото червено – уж класика, но не е сред предпочитаните и често носени от мен цветове (същото се отнася и за другата класика: червено червило. От мен има голямо „не“ 😎





Имам една разкошна червена рокля на Rare London (side note: това е любимият ми бранд за официални рокли, ако си търсите красива бутикова вечерна рокля за повод, непременно прегледайте техните предложения), която обличах за един специален повод и много държах да я съчетая с маникюр в същия цвят, така и се сдобих с Rimmel 60 Seconds 313 Feisty Red – класически червен нюанс. Има ли нужда от допълнително описание? Не мисля 




Четката е плоска и широка, съхне много бързо и има добър блясък и самостоятелно, трайност минимум 7 дни, покривност дори на 1 пласт и лесно нанасяне. Оценка 6 от 6 за отлично представяне!

За Коледа ми се искаше да направя червения маникюр малко по-специален, затова му добавих декорация – от новите ми декоративни камъчета със златен кант, които фиксирах с пласт топ лак. Семпло, но много ефектно 



За финал ви оставям линк към миналогодишния ми червен коледен маникюр тук, към ревюто на друг един класически червен лак тук и към един яркочервен маникюр с черно-бяла декорация тук.

Вие на какъв коледен маникюр заложихте?


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

 

Целувки, Преслава 👄

Няма коментари:

Публикуване на коментар