неделя, 6 декември 2020 г.

Review: Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick #Hawkwind (BG)

 





Здравейте 

Днешното ревю е за едно много специално червило, което получих като подарък за рождения ми ден от моите скъпи приятели С и Н  – течно супертрайно червило от линията течни матови червила на Kat Von D Everlasting в нюанс Hawkwind. Начинът, по който това червило се озова при мен за пореден път ме убеди, че съдбата обича да ми намига по един или друг начин 😉

Когато Kat Von D стъпи на българския пазар, аз отидох в Sephora с намерението да си взема прословутото течно червило в нюанс Lolita. Аз съм ценител на хубавите нюд червила и винаги нося само и единствено нюд нюанси,  бях разгледала доста суотчове на бестселъра Lolita и по снимки много ми харесваше, но когато отидох да го тествам в Sephora се оказа, че на моята среднотъмна кожа с жълт подтон Lolita стои като керемидено-розово червило, което изобщо не ми отива. В крайна сметка не го купих, взех си нова опаковка от едно от любимите ми нюд червила, а именно MAC Whirl (ревю за него имам тук).





Месеци по-късно С и Н, в търсене на подарък за мен по случай рождения ми ден, отиват в магазина на MAC, с намерение да ми купят точно червилото на MAC Whirl. Знаят, че обичам козметичните подаръци, че съм фен на нюд червила и че Whirl е най-известното нюд червило на MAC (тук е моментът да ми завидите какви приятели имам 😊 не са ли страхотни?!) Рожденият ми ден е в началото на януари, както можете да се досетите след лудото Коледно-новогодишно пазаруване немалка част от асортимента из магазините е изчерпан, в това число и MAC Whirl 😄 След като се оказва, че не могат да ми вземат Whirl поради липса на наличност, двамата се запътват към Sephora, където започват да тестват нюд червилата на Kat Von D, сред които и нюанса Lolita, който първоначално исках, но решават, че не е подходящ за мен. Накрая заедно решават, че Hawkwind ще ми пасне и ми го взимат. Няколко дни преди рождения ми ден със С заминахме за Атина, където прекарахме няколко незабравими дни двете, отбелязахме празника ми в най-известния панорамен столичен бар с 360-градусова гледка към Акропола и навръх 12.01 получих подаръка си: най-красивият албум за снимки, който някога съм виждала (чудех се защо багажът ѝ тежи толкова, ама ми забраниха да питам 😄) и познатата кутийка на червилата Everlasting в нюанс Hawkwind. Уау! С & Н успяха да ми подберат цвят от желаната серия червила, който ми отива невероятно много, а аз самата не успях да си избера такъв 😍 Това се казва изненада! И така, в крайна сметка аз търсех да си взема червило на Kat Von D и си купих MAC, а приятелите ми искаха да ми купят MAC, а ми взеха точно Kat Von D. Много мило ми стана като разбрах колко усилия са вложили в избирането на подарък, страхотни приятели имам 😊

След тази интересна уводна част, нека преминем към характеристиките на Hawkwind:





Червилото е поместено в картонена опаковка, която е много красива – плътен, матов черен картон с принт на рози в сребристо. Флаконът е прозрачен, вижда се цветът на червилото, с черна матова капачка, гравирана в същия принт на рози в сребристо. Красота❤ Аз ценя и забелязвам малките детайли и въпреки че опаковката не е най-същественото в един продукт, тази намирам за много красива и забележителна 

Апликаторът е скосен, но не плосък, което ми допада. Достатъчно прецизен е и можете спокойно да нанесете червилото, без да се нуждаете от помощта на молив за оформянето на прецизен контур. 1 топване на апликатора във флакона ми е напълно достатъчно, за да положа червилото върху устните си.





Червилото съдържа 6,6мл продукт и няма аромат, което отчитам като плюс – аз не обичам силно ароматизирани продукти за устни и винаги предпочитам да са без аромат или ароматът да изчезва след нанасяне и да не се усеща повече.

Формулата е невероятно лека, бих казала най-леката и фина формула на червило, която някога съм пробвала, дори бих я оприличила на водниста, но в положителния смисъл на думата. Обикновено леките, воднисти формули са и слабо пигментирани и изискват наслагване, но не и при червилата Everlasting – освен най-леката формула, това е и най-пигментираната формула на червило, която съм нанасяла върху устните си. С едно движение покривам целите устни с цвят, няма нужда от напластяване, както посочих и в горния абзац, с 1 топване във флакона мога да оформя контура и да нанеса цвета върху целите устни. Безупречно представяне!





Трябва да се действа бързо и прецизно при нанасянето, защото формулата се запечатва много бързо – 15 до 20 секунди след нанасяне и цветът попива върху устните и придобива безупречно ултраматов финиш. Не просто матов, а ултраматов, кадифеноматов, най-матовото матово, което можете да си представите. Другото червило в колекцията ми, което е с толкова наситено матов финиш, е Cappuccino на NL Beauty, наскоро писах ревю за него, можете да го прочетете тук. Ако си търсите ултратрайно червило с наситено матов финиш, то избирайки серията Everlasting на Kat Von D или тази на NL Beauty със сигурност няма да останете разочаровани.

Цветът е доста интересен, дълбок нюд – във флакона изглежда като тъмен кафяв нюд, но върху устните е необичаен кафяв нюд с доловим лилав подтон. Аз имам доста нюд червила с червен подтон (каквото е и любимото ми NYX Soft Matte Lip Cream в нюанс Rome – ревю тук), имала съм със сив подтон (като това Golden Rose Longstay #10 – ревю тук), но с лилав подтон досега не съм имала. Цветът е доста тъмен и дързък, определено червилото е акцентът във всяка визия, в която участва, затова избирам гримът върху очите да е по-обран и премерен. Обичам да нося Hawkwind с класическа матова черна очна линия и малко бронзант в сгъвката на клепача, както и с цветна очна линия, например в бордо, ако искам да подчертая лилавия му подтон. Hawkwind нося много и в ежедневието, особено през есента и зимата, а най-много обичам да го комбинирам с очна линия, парфюмен облак от Guerlain La Petite Robe Noire (скоро ще има ревю!), тъмен маникюр, черен кожен панталон, тъмнозелено сако с двуредно закопчаване и боти с 10-сантиметров ток 😊



С кой друг нюанс мога да сравня Hawkwind, ако не с Whirl? В опаковките двата цвята изглеждат доста сходно, но на кожа Whirl е много по-светъл и бежов среднотъмно кафяв нюд, докато  Hawkwind е по-тъмен и по-лилав тъмнокафяв нюд.








Трайността е безкрайна – нося го от близо година, на всякакви температури и метеорологични условия, включително и под маска (Здравей, нова реалност! Вече и това е критерий за трайността на едно червило). Не се изтрива, не се напуква, не избледнява, не се разтича извън контура…просто си стои върху устните часове наред, без значение какво е времето и какво правите вие. Студ, дъжд, вятър, жега, влага, носене на маска, консумиране на храна и напитки, всичко това  няма значение за трайността на Hawkwind, сваляла съм го след 15-часово носене във вида, в който съм го нанесла! Разбира се, безумно високата трайност на матовото червило презюмира и изсушаващ ефект върху устните, който е налице – моят любим трик за справяне с това е да нанеса тънък пласт матов балсам за устни с потупване, в средата на деня, примерно 5-6 часа след първоначалното нанасяне, за да хидратирам устните и да не се изсушават съвсем. Вечер, след като отстраня грима си, нанасям плътен пласт балсам за устни (фаворитът при балсамите за устни е само един – прочутият Carmex Original. Не го заменям за друг 😊) По тази схема успявам да не изсуша много устните си и да нося течни матови червила почти всеки ден.

Говорейки за отстраняване, Hawkwind е доста трудно за сваляне червило – за да го премахна използвам продукт на маслена база (напр. двуфазна маслена мицеларна вода или чисто масло, както и маслен балсам за сваляне на грим), който нанасям върху памучен тампон, оставям за около минута върху устните, за да разтвори червилото и повтарям процедурата поне още 1-2 пъти, защото червилото наистина е супер трайно и не пада никак лесно.

За червилото Hawkwind мога да кажа само суперлативи – най-трайното червило, което съм пробвала, в красив и необичаен тъмен нюд нюанс в кафяво с лилав подтон, в любимият безупречно матов финиш, удобен апликатор, липса на аромат, лека, но изключително високо пигментирана формула, равномерно нанасяне и луксозна, радваща окото опаковка. В моята колекция червила именно опаковките на червилата на Kat Von D Hawkwind и Mac Whirl са любимите ми.

С удоволствие бих си взела още някой нюанс от червилата Everlasting, качеството е безупречно по всички параметри!

Вие притежавате ли някой продукт на Kat Von D? Освен червилата Everlasting, други бестселъри на марката са очната линия Tattoo Liner и палитрата за контуриране Shade & Light, аз определено бих пробвала и тях😊


Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

 

Целувки, Преслава 👄

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар