петък, 26 февруари 2016 г.

NOTD:Bright Red |Catherine Arley #17| (BG)








Здравейте ♥

Пролетното време напоследък ме изкушава да заложа на някой пролетен цвят за маникюра си – от края на септември насам нося само тъмни маникюри, но явно вече съм на пролетна вълна и ми се носят по-ярки цветове. 

Catherine Arley #17 е топъл червен цвят с коралов подтон – на моята кожа стои почти коралово червен. Както и останалите лакове на марката, и този е с крели консистенция – на 1 пласт прозира силно, на 2 покрива на 90%, а на 3 покривността е плътна. Лично аз винаги го нанасям на 2 пласта и върху основа, защото консистенцията е много течна и се разлива към кутикулите.





Съхне изключително бързо и без топ лак – един пласт изсъхва за 10-тина минути. Блясъкът самостоятелно не е впечатляващ, затова аз слагам топ лак.Трайността е добра – върху моите нокти издъжа около 6-7 дена.





Реших да разнообразя червения маникюр с акцент – на безименните пръсти нанесох 2 пласта плътен бял лак (Classics #04). След това с Catherine Arley #17 направих по 2 ленти в края на нокътя, като триъгълен френски, а върху тях добавих още 2 с черен лак (Golden Rose Nail Art #106). Лентичките рисувах на ръка, но ако не сте достатъчно прецизни, ползвайте декоративни лентички за маникюр или тиксо. Добавих по 1 черно декоративно камъче в основата и внимателно добавих топ лак, за да запечатам декорацията. 




 
Определено ми хареса как се получи и лятото бих направила всички нокти по този начин – някак си белия маникюр го възприемам за топлите месеци, но не и за зимните.

Кой е вашият любим коралово-червен лак?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар