неделя, 26 юни 2022 г.

One Brand: The Body Shop Products (BG)

 

Здравейте 

The Body Shop е нова за мен марка, с която се запознах през януари – скъпите ми колежки ми подариха ваучер за рождения ден, който аз веднага оползотворих в деня на януарските намаления и си взех няколко техни продукта, като реших да обобщя впечатленията си от бранда в събирателен пост. Подобн пост, посветен на друга марка, а именно IKAROV, можете да прочетете тук

The Body Shop e създадена през 1976 г. в Брайтън, Англия и се отличава със своя подход –етично добити натурални съставки от цял свят, в семпли опаковки, които могат да се използват повторно. Продуктите на The Body Shop не се тестват върху животни и никой не е експлоатиран при направата им, фокусът е върху справедливото сътрудничество с фермери и доставчици и съдействие на местните общности в районите, откъдето се добиват съставки с цел развиване чрез програмата Community Fair Trade.

Вече 6 месеца тествам продуктите, които си взех през януари и мога да споделя пълни впечатления за тях. Признавам, че ми отне време да подбера какво да си взема с ваучера – в сайта има толкова голям избор! Знам, че сериите за тяло са може би най-популярните от асортимента на The Body Shop, отличават се с изкусителни аромати и иновативни текстури (като йогурт за тяло, например), но аз съм на вълна грижа за кожата и се спрях именно на такива продукти, с едно изключение. Моя приятелка е голям фен на бялата козметика на бранда и с нейна помощ и насоки подбрах следните продукти:

Крем душ-гел с авокадо

Душ гелът всъщност ми е подарък – отидох на място в магазина, за да разгледам асортимента и когато консултантката ми предложи да се регистрирам видя, че предния ден е бил рожденият ми ден и ми даде като подарък душ гелът с авокадо. Приятна изненада, определено ме спечелиха с отношение😍 Душ гелът наистина ухае на авокадо (странно, но факт – има нежен и много реалистичен авокадов аромат), маслена, богата консистенция, неизсушаваща формула, която е безкрайно нежна към кожата. Много е подходящ за суха кожа и  определено се отличава от масовите душ гелове. Похвалих го в поста с пролетните любимци тук Бих пробвала още някой техен продукт за тяло вбъдеще. Линк към продукта тук

Течен пилинг за лице с Витамин С

Видя ли Витамин С в някой продукт, то моментално интересът ми към него е събуден – няма друга съставка, която толкова бързо да действа ползотворно на кожата ми: включа ли продукт с Витамин С в рутината си, незабавно кожата ми светва, става с изравнен тен, здравословен блясък и много свежа и чиста. С любопитство разгледах продуктите от серията с Витамин С на The Body Shop и се спрях на течният пилинг за лице – за него прочетох най-много и най-възторжени отзиви колко уникален продукт е. Така е! Не съм пробвала нищо подобно на него: изглежда като гел, но при нанасяне върху кожата и масажиране за 10-20 секунди започва да сваля мъртвите клетки буквално – мънички купчинки от мъртва кожа се оформят между пръстите ви и ефектът е идеално чиста, порцеланово гладка кожа, направо като полирана. Първият път, в който го ползвах, останах изумена колко много мъртви клетки успя да свали, защото аз редовно ексфолирам кожата си механично и химически, правя си дълбокопочистващи маски и наистина не очаквах, че има толкова много мъртва кожа за отстраняване. С интерес повторих след 2-3 дни и отново имаше мъртви клетки, но много по-малко, отколкото първият път. Ако не сте гнусливи, можете да видите как действа пилингът тук

Самият пилинг идва в удобна опаковка с помпа, има лек цитрусов аромат и се нанася лесно, а действа моментално. Според мен е подходящ за дами с мазна и смесена кожа, лично аз го ползвам веднъж седмично, а през лятото и 2 пъти. Много съм впечатлена и определено е продукт, който смятам да поддържам в наличност. От тази серия съм си набелязала за закупуване слънцезащитния лосион с SPF30 и Витамин С – линк тук (ползвам други 2 слънцезащитни продукта на марката, за които ще прочетете по-долу и съм много доволна от тях) и серумът с Витамин С (линк тук).

Слънцезащитата е много важна и трябва да я нанасяме целогодишно, затова и аз си избрах цели 2 слънцезащитни продукта от марката, които да пробвам – един с 30-ти фактор и един с 50-ти, за да мога да ги сравня и да ви дам обективно мнение. Първо започнах да ползвам:

Емулсия за лице с Витамин Е с SPF30

Емулсията е от серията с Витамин е, съдържа 50 ml продукт, поместен е в удобна опаковка с помпичка и е със слънцезащитен фактор 30. Формулата е много течна, лека и лесна за разнасяне – точно каквито са емулсиите по принцип. Абсорбира се изключително бързо, не лепне и не оставя филм върху кожата, което е много важно за мен, защото моята кожа е ужасно мазна и предпочитам да нанасям леки продукти като дневна грижа. Не образува бял филм върху лицето ми, не ми запушва порите и не цапа дрехи. 

Една помпичка ми стига, за да нанеса върху цялото лице, ушите и шията, което прави продукта много икономичен: ползвах го цяла пролет, а и сега също през по-мрачните дни, когато слънцето не е толкова силно и съм го изразходила някъде наполовина. Сработва чудесно с грим, а и със серума ми с Витамин С и определено е продукт, който бих закупила отново, след като приключа. Линк към продукта тук

А с покачването на температурите и настъпването на лятото започнах ежедневно да нося

Слънцезащитен крем за лице Skin Defence Light с SPF50

Кремът е с ултралека формула и хидратиращ ефект, с широк спектър от UVA/UVB филтри, които защитават кожата от слънчевите лъчи и от ежедневното замърсяване от околната среда. По-плътен е от емулсията, за която вече ви разказах, но се нанася лесно, попива бързо и не се усеща тежко и плътно върху кожата, напротив – усещането е като за нанасяне на хидратиращ крем за лице, не слънцезащита. Не оцветява лицето ми бяло, не ми запушва порите и не цапа дрехи. Сработва чудесно с грим, а и с допълнителна грижа за кожата, нося го спокойно над серума си с Витамин С, както и над обикновен хидратиращ крем. Съдържа 50 ml продукт, който смятам, че ще ми стигне до края на лятото. До момента не съм изгаряла нито с емулсията, нито с този крем, а съм ги носила немалко пъти изложена на силно слънце и на открито – смятам, че мога да им се доверя да предпазят кожата ми от изгаряне и поява на пигментни петна. 

Нощна маска за лице с Витамин Е

Моя приятелка е голяма фенка на продуктите от тази серия и под нейно влияние исках да пробвам някой от тях, та освен на слънцезащитния лосион, за който писах по-горе, се спрях и на нощната маска – досега не бях пробвала подобен продукт. Идеята е да остане да действа на лицето през нощта, без отмиване, а на сутринта да започнете директно с дневната си рутина за грижа за кожата.  Аз имам много мазна кожа и винаги съм с лек, често матиращ крем или слънцезащита през деня, но вечер гледам да наваксам и да нанасям по-богати и хидратиращи формули. 

Маската има много приятна, някак пухкава, подобна на мус формула, която се нанася лесно, попива бързо и не се усеща тежко, лепнещо или мазно върху лицето. На сутринта кожата е отпочинала, свежа и някак „напомпана“, сякаш току-що сте свалили от лицето си маска с ударна доза хидратация. Според мен е подходяща за всеки тип кожа, ползвам я с удоволствие 2-3 пъти седмично и определено бих си я закупила отново. От тази серия си набелязах за следваща покупка дневният хидратиращ крем (линк) и хидратиращият тоник (линк).

Масло за устни с аромат на сливи Love & Plums

Бях сигурна, че искам да пробвам от прословутите масла за устни на The Body Shop, като изборът ми се спря на лимитиран аромат, а именно аромат на сливи  Аз много обичам сини сливи, но за съжаление рядко се намират продукти с такъв аромат сред необятния козметичен пазар, незнайно защо.

 Маслото има плътна, богата текстура, която обгрижва устните в дълбочина, подхранва ги и ги хидратира. Ароматът е нетипичен, автентично тръпчив и сладък, балсамът определено е попадение! Бих пробвала и маслата за устни с шеа и манго, които са от регулярния асортимент.

Това бяха моите впечатления за продуктите на The Body Shop, които притежавам. Марката събуди интереса ми и занапред бих купувала техни неща, като например маслата за тяло, за които чета само и единствено суперлативи и са може би най-разпознаваемият техен продукт. Като ценител на ароматите не мога да пропусна да спомена и тоалетните води и ароматни спрейове за тяло с моноаромати и не само, които можете да ползвате за layering с вашите налични аромати, за подчертаване на определени нотки в тях, или пък самостоятелно. Често има намаления от цели -20% на асортимента в магазините и онлайн, дори и в момента тече такова, така че можете да се възползвате, ако сте си набелязали някой продукт.

Кои са вашите любими продукти на The Body Shop?

Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook, последвайте ме в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos, или пък в tiktok тук Preslava Popova (@preslavasbeautydiary) TikTok | Watch Preslava Popova's Newest TikTok Videos

Целувки, Преслава   

Няма коментари:

Публикуване на коментар