събота, 4 юни 2022 г.

Favorites: Spring 2022 (Makeup, Perfumes, Skincare & Haircare) |BG|

 

Здравейте

Лятото съвсем скоро ще започне, затова реших да споделя с вас пролетните си любимци за изминалия сезон. Ако темата ви е интересна, тук можете да прочетете кои са били зимните ми любимци, а тук – кои са най-любимите ми продукти за 2021 г.

По традиция започваме с декоративната козметика:

Фон дьо тен Max Factor Radiant Lift 

в нюанс 55 Golden Natural

За този фон дьо тен имам много обстойно ревю тук Високопокривен, с приятен полуматов завършек, лека формула, изключително траен, държи се безупречно върху супер мазната ми кожа и не се налага да го матирам повече от веднъж дневно. Това е фон дьо тенът, на който мога да разчитам във всякакви ситуации, сезони и условия и през пролетта много често го носих – знаете, че имаше и снеговалежи, и 30-градусови температури, вятър и влага, но това не повлия по никакъв начин на представянето на Radiant Lift. Силно препоръчвам за дами с мазна кожа!

Фиксираща пудра Bell HYPOallergenic Perfectionist Powder 

в нюанс 01 Banana

Тази фиксираща пудра похвалих в годишните си любимци тук Освен че има най-красивият принт, който съм виждала, е страхотна за мазна кожа: много лека, но фиксира грима без забележки, матира, без да утежнява или изсушава и е супер икономична. Определено ме впечатли и се нарежда сред любимите ми пудри!

Бронзираща пудра NL Beauty Sunkissed

За тази бронзираща пудра писах цялостно ревю наскоро, което можете да прочетете тук Пудрата е в красив бронзов нюанс, със сатенен завършек и според мен е подходяща за дами с тъмна кожа/или с изкуствен тен и с умения в грима, защото нанасянето ѝ предвид интензивната пигментация изисква опитна ръка. Носих я цяла пролет върху скулите и очите си и определено много ми допада.

*Тинтове за устни Bell HYPOallergenic Stay On! 

в нюанси 01 My Mocha и 02 Rose Petal

Тинтовете за устни са новата ми любов – леки, но пигментирани, с красив матов и неизсушаващ завършек, с висока трайност и мноооого естествен финиш, а най-приятното е, че не оставят никакви следи върху кожа, дрехи и чаши. За лек и ежедневен грим нанасям по 1 пласт от тях и постигам ефекта на така актуалната lip blush визия. Препоръчвам!

Лакове за нокти miss sporty 

в нюанси Tokyo Lights и Miss Beverly Hills

Тази пролет редувах именно тези 2 цвята върху ноктите си: свежият корал Tokyo Light и ярката фуксия Miss Beverly Hills, като на втория съм посветила отделно ревю с повече снимки тук Чудесни наситени цветове, с добра трайност и лесно нанасяне.

Продължаваме с бялата козметика:


Дневен крем за лице The Body Shop 

Vitamin E с SPF 30

Кремът е много лек, почти като емулсия, попива бързо и се държи добре под грима ми, както и самостоятелно. Не е матиращ, но е толкова лек, че не омазнява или утежнява и без това мазната ми кожа. Доволна съм от нивото на предоставената от него слънцезащита – нямам нови пигментни петна, не съм изгаряла и кожата ми се чувства добре с него.

*Двуфазен разтвор 

за премахване на грим NIVEA

Разтворът сваля всякакъв грим от лицето без затруднение, не дразни кожата ми и най-важното – не оставя мазен филм върху лещите ми, което е основната причина да избягвам двуфазни продукти за премахване на грим. Много ми харесва, определено ще го поддържам в наличност.

*Органична розова вода

Natura of Agiva

Голям фен съм на розовата вода и нанасям всеки ден, сутрин и вечер върху почистено лице, вместо тоник. Има удобна спрей помпа и освен освежаващото действие, чувствам кожата мека, гладка и с изравнен тен. Понякога добавям от тази розова вода и към домашната си маска за коса, мултифункционална е.

Глинена маска за лице 

с кал от Мъртво море Balea

Маската е с плътна консистенция и фини ексфолиращи частички, след отмиване няма никаква сухота и опъване, а кожата е почистена и освежена, с изравнен тен и успокоени раздразнения. Много е добра за мазна кожа!

*Шийт маска NIVEA Q10 Energy

с Витамин С

Шийт маските са нещо ново за мен и тепърва експериментирам с тях – тази е с любимата ми съставка, а именно Витамин С и ефектът след употреба е незабавен: свеж, равномерен тен, лек блясък, усещане за хидратация и мекота. Определено ми хареса!

Балсам за устни Vaseline Lip Therapy 

Original

Любимата ми тикток дерматоложка се изказа силно негативно за най-ползвания от мен балсам за устни – Carmex и посочи като негова чудесна алтернатива именно класическия Vaseline Lip Therapy и аз ѝ се доверих като го взех. Има лека и мазнееща, но нелепкава консистенция, няма вкус и аромат, което много ми харесва, нанасям го всяка вечер, а на сутринта устните ми са меки и хидратирани.

Ред е и на продуктите за тяло:


Душ гел The Body Shop 

с авокадо

Душ гелът наистина ухае на авокадо (странно, но факт), има богата, плътна формула, измива нежно, без да пресушава и оставя кожата фино ароматизирана.

*Детоксикиращ измивен скраб за тяло IKAROV 

с кафява захар, кафе и портокал

За този скраб писах подробно тук Има невероятен аромат на кафе и портокал, ексфолира нежно, като образува мека пяна и същевременно измива кожата, не е груб, но е ефективен и премахва мъртвите клетки и износен изкуствен тен. Много е добър!

Блестящ лосион за тяло Vicki’s Boutique 

с аромат на Carolina Herrera Good Girl

Ароматът на лосиона е 1:1 с Good Girl на Carolina Herrera – фино, негурме какао и бели цветя, а лосионът е с лека, но хидратираща формула и много красиви блестящи златисти частички. Получих няколко комплимента колко красиво ми блести кожата, докато го носех и определено прави впечатление. Лосионите се намират в Елитис и в по-малките магазини за козметика, има с различни аромати – Mon Guerlain, Olympea и други. Носих го много през пролетта и се допълваше с почти всичките ми парфюми, без да се „бие“ ароматът им с този, защото не е супер интензивен, а се получава т.нар. layering на аромати.

Автобронзираща пяна за тяло 

с кокосова вода GARNIER Natural Bronzer

Аз съм голям фен на изкуствения тен, пробвала съм какво ли не през годините и пяните за тен определено са супер лесни за нанасяне и употреба, съхнат бързо и с тях се постига равномерен тен. В тази леееко ме дразни кокосовия аромат, защото има изкуствена нотка, но пък с нея постигам естествен, равномерен слънчев загар, който не е прекалено силен или оранжавеещ.

Двата аромата, на които заложих през пролетта:


Avon Soft Musk 

delice de velvet berries

Изпръсках го точно за 3 месеца – от март до май и рядко носех друго, освен него. Ухае на ревен, касис, вишна, червена боровинка и сандалово дърво, тръпчив и топъл едновременно. Трайността му е ок, издържа в рамките на работния ден, но не е от този тип аромати, който ще се усеща на 10 метра зад вас. Определено е много бюджетно попадение и си го изпръсках с удоволствие.

Nina Ricci 

Ricci Ricci EDP

Стар любимец, за който съм писала пълно ревю тук Ухае отново на ревен (пристрастена съм към този аромат!), бели цветя и мускус, страхотно траен е, обзема пространството и се стеле на метри зад вас в мощен шлейф. Донесъл ми е много комплименти и обичам да го нося най-вече през пролетта, когато е изключително красив и звучен.

Завършваме с любимците за коса:

Шампоан, балсам маска и маслен спрей 

Pantene pro v miracles серия Lift & Volume

Тези 4 продукта ми бяха подарък от колежка, налични са в подаръчен комплект в красив и много удобен несесер. Шампоанът ухае фантастично и прави косата ми много обемна и жива, а маската, балсамът и спреят допълват това действие като я омекотяват, придават блясък и я правят гладка и лесна за разресване. Определено серията много ме впечатли и смятам да я купувам и занапред!

*Маска за боядисана коса Natura of Agiva 

с макадамия

Маската има гъста, богата формула, ухае приятно на макадамия и се отразява чудесно на моята дълга, гъста, суха и боядисвана коса: след употереба е мека, подхранена, хидратирана, лесна за разресване. Съставът е с 96% натурални съставки, а самата опаковка е от рециклирани материали. Маската определено намирам за попадение!

Парфюм за коса Balea 

Purple Dahlia

Една глезотия – парфюм за коса. Знаехте ли, че има и такова нещо? Парфюмът ухае 1:1 с аромата на Avon delice de velvet berries, за който писах по-горе и парфюмирайки косата си всъщност наслагвах аромата на ревен, червени плодове и сандалово дърво. По принцип не е добре за косата да ползвате класически парфюм върху нея, защото съдържа висок % алкохол и масла, които могат да я увредят, затова парфюмът за коса е интересно и безвредно пособие за ароматизиране и на тази част от тялото.

Продуктите, маркирани с * съм получила като PR пратка

 

Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook, последвайте ме в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos, или пък в tiktok тук Preslava Popova (@preslavasbeautydiary) TikTok | Watch Preslava Popova's Newest TikTok Videos

Целувки, Преслава 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар