неделя, 16 юни 2019 г.

Scented Review:Nina Ricci Ricci Ricci EDP (BG)






Здравейте

Нина Ричи е един от парфюмните брандове, чийто аромати обожавам – всеки един от тях ми допада в някаква степен, с интерес следя новите лансирания и тъгувам по вече спрени и неоткриваеми аромати. Първият аромат, по който си загубих ума и който и до ден днешен обожавам, макар вече да е спрян от производство, е именно на Нина Ричи – L’Elixir EDP (за този аромат написах и първото си парфюмно ревю в блога, преди цели 5 години – можете да го прочетете тук). Ароматът, с който ще ви запозная днес, е аромат, в който се влюбих от първо вдишване – първата мисъл, която ми мина през ума, когато го пробвах, беше „това е много мой тип аромат“ :))

Ricci Ricci е шипрово-флорален аромат, с доминантни нотки на ревен, който е една от топ любимите ми нотки – ако не знаете как ухае ревенът (този плод е нетипичен за нашите географски ширини), то той ухае подобно на вишна: тръпчиво-сочна, киселееща сладост. Ревенът е доста популярна нотка в парфюмите в последно време и силно се надявам да присъства в композициите на повече аромати, защото изключително много ми допада. Най-новият аромат на Нина Ричи – Bella, също съдържа доминантни нотки на ревен, вече ми е в wish list-а за придобиване и е въпрос на време да се присъедини към колекцията ми.





История:

Ricci Ricci Eau de Parfum e лансиран през 2009г., като таргетът му е градското момиче, което иска да се отличава. Композицията му съдържа ревен, бергамот, цвете грамофонче, тубероза, червена роза, пачули и сандалово дърво.


Ароматно описание:

Връхни нотки: бергамот, грамофонче

Средни нотки: ревен, тубероза, роза

Базови нотки: пачули, сандалово дърво






Развитие върху моята кожа:

Първоначално след напръскване ароматът е много, много остър, кисел и цитрусов, почти като мъжки аромат, като връхните нотки представляват само и единствено бергамот в чудовищни дози. Аз много обичам цитрусови нотки, но бергамотът тук дори на мен ми идва малко в повече дозиран. 15-тина минути след първоначалната апликация базовите нотки в лицето на доминантен ревен и силна тубероза превземат аромата, като това, което се усеща оттук нататък до самото му утихване е именно почти моноаромат на тръпчив, сочен, резлив и много сладък ревен, в компанията на силно уханна, превземаща и нахална тубероза. Туберозата е много недолюбвана ароматна нотка и ако не сте сигурни, че харесвате тубероза, то този парфюм категорично не е за вас, защото ухае на силно на уханни, плътни и кремави бели цветя, а в комбинация с киселата сладост на ревена ароматът би могъл да ви навее асоциации на ретро белоцветен аромат от миналия век. 

Моята кожа има страхотна химия с тръпчивите плодови нотки (ревен, вишна, касис, боровинка и т.н. кисели плодове) в парфюмите и ми стоят най-добре от всички останали, същото е и с туберозата – при мен се излъчва фино и прибрано, стои елегантно и излъчва меко, кремаво ухание. Как да разберете кои нотки сработват при вас и кои не? Отговорът е семпъл – много, много тестове на аромати и нотки, в различно време, в различни температури, дори и в различно настроение, докато откриете кои сработват с вашата лична химия и кои не.







В базата Ricci Ricci става по-топъл и мек, благодарение на нотките на ароматна, кадифена червена роза, топло сандалово дърво и фино, леко землисто пачули, които в комбинация придават чувственост на аромата, но до края на прожекцията си той остава предимно тръпчив и белоцветен. Ricci Ricci бих определила като сравнително линеен аромат – доминантен ревен с тръпчива сладост и силно уханна тубероза.

Ricci Ricci е много чувствен, дълбок, отличителен и женствен аромат, навява ми асоциации на завършващ щрих във визия с тъмен опушен грим, водопад от къдрици, високи сандали, тъмен стилето маникюр, стилен клъч и кожен панталон по тялото. Това е един от ароматите, който ми е донесъл невероятно много комплименти от противоположния пол (побеждава го единствено Decadence Divine на Marc Jacobs, който е някакъв феномен и масово припадат по него – ревю тук) докато наблюденията ми са, че жените го възприемат като твърде кисел, остър и нагарчащ :D Лично аз мога да го вдишвам до безкрай и никога няма да ми омръзне, тази нетипична комбинация от сладък, сочен ревен и ароматни бели цветя просто ме омагьосва ❤ 


Вместимост:

Ricci Ricci е наличен в 30, 50 и 80мл.







Опаковка:

Много кукленска и сладка! Ароматът е поместен в стъклено елипсовидно шише с преливащ цвят от светлорозово до тъмнолилаво, като гърлото на капачката и самата капачка представлява стилизирана панделка. Колкото и да ми харесва флакона обаче, трябва да призная че не е практичен и подходящ за пътуване или разнасяне насам-натам – затваря се стабилно, но самата панделка се усеща крехка и не бих искала случайно да я счупя при натиск, затова не нося този аромат никъде с мен.

 
Подходящо време:

Ароматът е доста интензивен и присъствен, с трайност 12+ часа, затова бих го класифицирала по-скоро като вечерен аромат, отколкото като дневен. Аз си го нося и през деня, но с 2-3 апликации. За вечерен аромат пръскам 4-5 пъти и го усещам часове наред, включително и на следващия ден след душ.


Подходящ сезон:

Не бих се ограничила в носенето на Ricci Ricci само през 1 сезон – за мен този аромат е подходящ за носене целогодишно, като в зависимост от сезона различни негови нотки се разкриват: в студено време се усеща по-плодов и ефирен, докато в топло е по-остър и флорален. Ако вие харесвате по-леки аромати, най-вероятно за вас Ricci Ricci ще е есенно-зимен аромат.


Издръжливост:

Висока – нанасяйки го сутрин около 8h, вечер го усещам без подновяване до 20h, което прави 12-часова трайност с 2-3 апликации, а както споменах по-горе, при 4-5 апликации трайността се увеличава още повече, като остатъчният мирис е налице дори след душ.








Ricci Ricci е аромат за сериозните любители на тръпчиво-сочни аромати с белоцветни нотки. В него има много ревен, много бели цветя (тубероза) и отчетливи нотки на пачули и сандалово дърво, повечето хора го възприемат като твърде тръпчив, твърде силен и твърде особен като цяло, затова е далеч от мейнстрийм ароматите, които усещате на всеки ъгъл (като Lancome La Vie Est Belle например).

Ако търсите по-силно изразена нотка на ревен, можете да тествате Nina Ricci Bella, който е почти моноаромат на ревен и кара доста хора да сбърчват нос при мириса му, но на мен лично мнооооого ми допада и ще си го купя със сигурност. 

По-лека и не толкова доминантна нотка на ревен има в Green Tea EDP на Elizabeth Arden (ревю за него съм писала тук), както и в новия аромат на Mexx Whenever Wherever.

За мен Ricci Ricci е от една ароматна линия като Guerlain La Petite Robe Noire, Nina Ricci L’Elixir (ревю тук), Nina Ricci Bella, Lanvin Me (ревю тук)аромати с белоцветна подложка (предимно тубероза) и сочна, тръпчива плодова и леко кисеелеща сладост (вишни/касис).

На мен Ricci Ricci ми е в личния топ 5 най-любими аромати на всички времена от момента, в който го пробвах за пръв път – веднага си помислих, че е много мой тип аромат и не съм се колебала и секунда за придобиването му. Разкошен плътен, дълбок, наситен, женствен и много секси аромат ❤ 

За мое огромно съжаление, Ricci Ricci e спрян от производство и се намира до изчерпване на количествата, затова докато все още е откриваем ще се запася с бройки, защото обожавам този парфюм. 


Вие пробвали ли сте Ricci Ricci и какво е Вашето мнение?



Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая

 








Няма коментари:

Публикуване на коментар