сряда, 16 март 2016 г.

Scented Review:Lanvin Me |Gift Set| (BG)








Здравейте ♥

Lanvin Me e от парфюмите, които не могат да оставят никого безразличен – или го обожаваш, или не го понасяш. Аз определено спадам към първата категория – първият ми досег с аромата беше любов от първо вдишване, толкова „мой” аромат, толкова любима комбинация от нотки, толкова красив флакон и такава химия между мен и него, че за отрицателно време се превърна в любим аромат и парфюмен подпис ♥
Така се бях влюбвала досега само в най-любимия ми Avon Little Red Dress http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/01/scented-review-avon-little-red-dress-bg.html
и вторият ми любимец  Nina Ricci L’Elixir (ревю за него тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/01/scented-reviewnina-ricci-lelixir.html)     



                                                                        
Ме е въплъщение на най-любимата ми комбинация от аромати: плодово-флорално-дървесни/подправкови нотки в любимата ми ориенталско-плодова парфюмна категория. Абсолютно МЕ J).

Ме е вторият ми парфюм на бранда Lanvin, като определено ме силно впечатли и с интерес ще продължавам да се запознавам обстойно с техните аромати.






История:

Дизайнерска къща „Ланвин” лансира своя парфюм „Ме” през април 2013г. „Ме” е насочен към жената с изразена индивидуалност, уникалност и увереност. Вдъхновението на „Ме” е жена, която обича бижута и луксозни съкровища, които комбинира с елегантни, семпли и изискани дрехи в нетипични цветове, грижливо подбрани, с фини детайли, неустоими бродерии и миниатюрни блестящи пайети. Парфюмът е разработен от парфюмериста Албер Елбаз, който проектира „Ме” като най-ценното бижу на”Ланвин”. Ароматът  е разработен в колаборация с парфюмера Домитил Бертие, като резултатът е нов, уникален аромат, без присъщата за досегашните парфюми на Ланвин умереност , насочен към жената с характер и изразена чувственост. Името и ароматната композиция кореспондират с типичната „Ланвин-ка” – спонтанна, елегантна и изключително женствена.  

Албер Елбаз: Ланвин „Ме” е повече от парфюм. Той е композиция, която разказва история, изразена във всяка отделна нотка на парфюма. Той напомня на различни чувства и емоции във всеки отделен момент, сякаш е очарователна мелодия от възприятия.”

Връхните нотки в „Ме” въвеждат в деликатна флорална композиция, комбинирана и подсладена от вкусни боровинки и лакрица в сърцевината. Добавени са съблазнителни нюанси на тубероза, перфектно завършващи плодово-сладката база.

Флаконът и опаковката на „Ме” са създадени като обект на желание и замислени като подарък. Флаконът има семпъл и изчистен дизайн, декориран със златиста верижка и красив камък, а знакът на „Ланвин” е гравиран върху капачката.


Ароматно описание:

Връхни нотки: боровинки и мандарина

Средни нотки: лакрица, тубероза, червена роза

Базови нотки: сандалово дърво

Развитие върху мен:

Първоначално ароматът е изключително силен и остър, усещам отчетливо кадифена червена роза, тубероза и цитрусовият повей на мандарина. След първоначалната цитрусово-флорална експлозия се появяват боровинките, комбинирани с лакрица – ликьорено сладка комбинация. Боровинките не са свежи и току-що откъснати, те са с аромата на гъсто боровинково сладко, което постепенно преминава в аромата на сладък, наситен и плътен боровинков ликьор  с осезаемото присъствие на любимата лакрица. Розата и мандарината вече са заглъхнали, от първоначалните нотки се усеща туберозата, за да придаде глътка свежест на боровинково-лакрицовия разкош. В този опияняващ вид парфюмът остава в следващите часове, като на 4-5 час започва да се откроява дървесната подложка, представена от сандалово дърво.                                                                                       

Любимите ми плодове са горските, всички, завършващи на „berry” присъстват във любимите ми парфюми и имаме страхотна химия, а боровинките в „МЕ”са абсолютен разкош за сетивата.

 Лакрицата е изключително особена нотка, категорично не е за всеки вкус и тестът на парфюми, съдържащи лакрица е просто задължителен – именно тя прави „Ме” уникален и далеч от комерсиалните плодови аромати. Лакрицата е онази нотка, която прави плодовия аромат зрял, придава на боровинките ликьорено кисела нотка и нетипичност. „Ме” е класифициран като сравнително линеен аромат – след острото флорално-цитрусово начало ароматът преминава в двукомпонентна боворинково-лакрицова композиция, като в утихващата фаза се проявява и дървесната нотка. Не е лесен за харесване и изисква специфична химия с кожата, за да разкрие красотата си, затова тест преди покупка е задължителен – никакви поръчки на сляпо.Като цялостно звучене „Ме” е от категорията на Nina Ricci L’Elixir,  Prada Candy EDP и Versace Crystal Noir – тъмни, плътни, силни, ликьорено сладки парфюми.


Опаковка:

Изключително красива! Флаконът е в семпла квадратна форма, със златно гърло, златист надпис и златиста верижка, към която е захванат красив кристал с светлосиньо. Капачката е черна с гравирано върху върха й  логото на Ланвин. Парфюмът получих в подаръчен комплект с лосион за тяло и душ-гел с аромата на парфюма, поместени в стабилна светлосиня картонена кутия, с черна кадифена панделка и кадифена подложка, върху която са разположени продуктите. Много харесвам опаковката на парфюма и като го привърша със сигурност ще си запазя флакона за украса върху тоалетката ми. Цветът на самия парфюм е светлорозов, но не оставя петна върху светли дрехи. Флаконът се затваря плътно и няма опаснот да се отвори и разлее.


Вместимост:

Парфюмът се предлага във флакони от 30, 50 и 80мл.  Притежаваната от мен разновидност е най-голямата (80мл), а душ-гелът и лосионът за тяло са по 100мл. Техните опаковки са решени в светлорозово, със златисти надписи и черни капачки. Душ-гелът е с прозрачна гелообразна консистенция и силен парфюмен аромат, като най-отчетливо се усещат боровинките. Образува гъста и обилна пяна, а ароматът се запазва върху кожата и след къпане за близо 2-3 часа. Лосионът е с аромата на „Ме”и ефирна текстура. Хидратира добре кожата и я ароматизира за часове – толкова е траен, че ако целите деликатно присъствие на аромата, можете да пропуснете парфюма. В комбинация с душ-гела и парфюмния лосион, парфюмът е безкрайно траен – ароматизира банята, спалнята, спално бельо и дори дрехите.







Подходящ сезон:


Есен, зима и пролет – колкото и да ми е любим не бих го носила през лятото, защото е изключително силен и траен. През есента и зимата, в студеното време лакрицата се усеща по-интензивно, отколкото при топло време, а през пролетта плодовата сладост на боровинките е по-отчетлива и лакрицата заглъхва. Парфюмът е страхотен и на -30 градуса, и на 20-25◦. След 20-25 определено му е топло. През лятото бих го носила само с лосиона и евентуално в някоя хладна лятна вечер.


Подходящо време:

Аз харесвам силни и присъствени парфюми и без проблем нося „Ме” както през деня, така и вечер, контролирам само количеството. За през деня залагам на пръскване зад ушите и по деколтето, а за вечер – комбинирам с лосиона, душ-гела и пръскам по стандартния начин.


Издръжливост:

Изключителна! Категоризирам „Ме” като най-трайния парфюм, който съм пробвала – усещам го през целия ден/вечер, дори след къпане, остава по дрехите ми, по спалното бельо, по косата ми и дори в самия въздух в помещението и се усеща при всяко движение. Моята кожа има способността да поглъща ароматите и това чувствително намалява трайността им, но този ме изненада изключително приятно.

Lanvin Me” е абсолютен фаворит от момента, в който се запознах с аромата – плътен флорално-плодово-дървесен аромат с отчетлива нотка на боровинки и обожаваната от мен лакрица. Силен, присъствен и нетипичен, мой парфюмен подпис от няколко месеца насам и със сигурност и занапред ♥.                                                                    

Ме е вторият ми парфюм на Ланвин, за първият Eclat D’Arpege, който е и най-популярния парфюм на марката досега имам обстойно ревю тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/05/scented-reviewlanvin-eclat-darpege-bg.html.

Ланвин определено ме спечелиха с „Ме” и със сигурност ще разгледам парфюмния им асортимент за нови попадения. 

Кой е вашият любим парфюм на Ланвин? Споделете ми в коментарите :)).


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар