четвъртък, 10 март 2016 г.

NOTD:Pastel Lilac |Yes Love Glow In The Dark G2-5| (BG)








Здравейте ♥

Обзело ме е пролетно настроение и официално откривам сезона с един от най-пролетните нюанс – пастелно люляково ♥

Люляковият лак е Perfect #32 – нежен пастелно люляков цвят с незабележими сребристи шимърчета.

Въпреки крели консистенцията го нанесох на 2 пласта (не прозира грозно) и в основата на 3 от ноктите сложих по 1 декоративно камъче в сходен лилав цвят.

На останалите 2 пръста нанесох от финия глитър на Yes Love G2-5. Представлява прозрачна база с мънички бели кръгли глитъри и по-едри 5-то ъгълни хексагони в светлолилаво. Една идея по-рядък е отколкото ми се иска, затова изисква известно наместване на глитърите по нокъте. Нанесох 3 пласта от него, за по-плътна покривност и плътен слой топ-лак, за да заглади повърхността на ноктите и да придаде триизмерност на глитърите.






Yes Love G2-5 е от серията Glow in the dark и въпреки, че бях доста скептично настроена относно фосфоресциращия ефект, лакът ме изненада – наистина свети в тъмното! За съжаление не успях да уловя в фотоапарата си фосфоресциращия ефект, но свети видимо за около час и половина в тъмното, като постепенно ефекта отслабва. Мисля да го пробвам и върху чисто бял лак – за летните вечери ще е страхотен!






Маникюрът е много нежен и женствен, в унисон с отминалия Ден на жената и приближаващата пролет ♥


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар