понеделник, 28 март 2016 г.

NOTD:KIKO Quick Dry #807 Pearly Magenta (BG)



 






Здравейте ♥

Обичам да пробвам нови марки лакове, а лак на KIKO досега не бях пробвала. Още по Коледа се сдобих с лак от бързосъхнещата им серия и нямах търпение да се постопли, за да го нося – цветът му според мен е подходящ за пролетта и лятото.

KIKO Quick Dry #807 Pearly Magenta е красив цикламено-червен цвят с розово-сребристи шимърчета. Името Pearly Magenta е доста подвеждащо – лакът не е перлен, а шимърен и цветът не е магента, а червеникава фуксия. KIKO да се информират малко повече за различните цветови нюанси :DD.






Впечатлена съм от консистенцията и четката на лака – изключително лесно се нанася, овалът става идеален, покрива перфектно на 2 пласта и съхне доста бързо. Има добър блясък самостоятелно, а шимърчетата му придават допълнителни розови отблясъци. Лакът според мен е достатъчно красив самостоятелно, затова не му добавих декорация.
Трайността на моите нокти е чудесна – цели 9 дена, при това без топ лак. Сваля се като нормален лак, което ме изненада, предвид шимърния завършек очаквах свалянето да е като при пясъчните лакове.






Определено съм доволна от качеството на лака – нанасяне, трайност, покривност и цвят и мога само да съжалявам, че продуктите на KIKO  
Milano не се внасят в България. 

Вие харесвате ли лаковете на KIKO?


Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар