петък, 4 март 2016 г.

MOTD:Sparkly Fuchsia |KIKO Sparkle Eyeshadow #405| (BG)








Здравейте ♥

Розовият цвят рядко присъства в гримовете ми, но преди време получих тази сянка #405 от clics системата на KIKO от скъпа приятелка и нямах търпение да я пробвам в самостоятелен грим – абсолютно предизвикателство за мен, тъй като досега не бях пробвала грим в цвят фуксия.












Сянката е в цвят фуксия, т.е. светло цикламено, с шимърна основа и фини брокатчета в сребристо. Изисква напластяване върху плътна база, както и прецизност, защото брокатчетата полепват навсякъде по лицето и ви съветвам да направите първо очите, а после останалата част от грима си.






Нанесох сянката по целия подвижен клепач с навлажнена четка и напластих в центъра на клепача, за да получа възможно най-интензивен цвят. Във външния ъгъл на окото добавих матови кафяви сенки в студен оттенък (Boxed/Sleek), както и по линията на миглите. За повече интензивност на грима добавих и съвсем малко матови черни сенки (Noir/Sleek) в ъгъла на окото и прелях добре. В сгъвката на окото нанесох матови сенки в пясъчно бежов цвят (The Mail/Sleek) и прелях внимателно, като после минах и с чиста блендинг четка. Сложих очна линия и спирала, а във вътрешния ъгъл на окото с пенсил четка добавих съвсем малко розово-златисти сенки (Gateau/Sleek).






Гримът ми хареса как се получи и за пореден път се убеждавам, че всеки цвят стои красиво, стига да е комбиниран правилно. 

Вие носите ли яркорозов грим?


Харесайте страничката ми във facebook: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Хубава вечер ви желая ♥






Няма коментари:

Публикуване на коментар