събота, 5 август 2023 г.

FAVORITES: ЛЕТНИ ЛЮБИМЦИ '23 (ГРИМ, ГРИЖА ЗА ТЯЛО, АКСЕСОАРИ) |BG|


Здравейте 

Дъъълго време не сме се „виждали“ тук, но ето ме – завръщам се с нов пост на тема „летни любимци“ за лято ’23, или иначе казано – микс от разни неща, които непременно са ми подръка това лято🌞



Най-тематичният за сезона артикул в моя арсенал е блестящият спрей Summer Sunset на Balea с фини частички в розово злато, които блестят красиво и ненатрапчиво върху кожата, особено ако имате тен, както и върху и косата, без да драскат, а ароматът му те пренася директно на плажа. Ползвам го почти всеки ден - много приятна лятна глезотийка!

Говорейки за аромат - единственият, който ползвам това лято, е Nike Trendy Pink Влюбена съм в лятната и свежа комбинация от звънливи теменужки и тръпчив касис, а трайността е безкрайна: слагам го сутрин преди 8 и в 5 вечерта все още получавам комплименти в офиса колко е хубав и как се носи край мен, наистина страхотен и доста бюджетен парфюм, който съм преполовила от началото на лятото досега.

Какво е лятото без красотата на целунатата от слънцето кожа? Аз съм фен на изкуствения тен като по-безопасна опция, това лято най-често ползвам за целта балсамa Endless Bronze на Carroten: 



и пяната за тен Natural Bronze на Garnier, и двата автобронзанта придават красив топъл тен, който не оранжавее, стои естествено и пада равномерно. Препоръчвам!

През лятото гримът ми е минимален, но винаги имам молив и гланц върху устните - най-често нося молива на NL Beauty в нюанс 01 The One, който е невероятно траен - слагам го сутрин и вечер е непокътнат, дори в горещото време, а и цветът му е красив топъл нюд.

Моливът съчетавам най-често с олиото за устни от серията miss beauty на Golden Rose с аромат на ягода, което е наистина впечатляващо - придава стъклен блясък на устните и ги оцветява като стейн в сочен нюанс, малко по-тъмен от естествения цвят на устните ви. Комбинацията е топ за лятото!


Задължителна стъпка за фиксиране на минималистичния ми летен грим е фиксиращият спрей, 3-то лято поред ползвам този на Bell HYPOallergenic Prime & Fix, който не само фиксира грима, но и придава лек глоу ефект.


За финал ви споделям и най-носените ми аксесоари това лято - разбира се, слънчеви очила, и скрънчита.

В началото на лятото си взех тези слънчеви очила от sundance, марката на dm и не съм ги сваляла оттогава: имат сертификат за защита, леки и удобни са, а моделът е актуален и универсален. Доста често ме питат откъде са и ми правят комплименти за тях, много си ги харесвам!


През лятото косата ми е вдигната, когато съм навън и предпочитам да я нося на конска опашка или кок, понякога и плитка, но винаги с красивите и щадящи косата ластици скрънчи. На мен любими са ми XL скрънчитата, намирам ги за доста красиви и ефектни, това е аксесоарът, който допълва визията ми. Тези 2 нося най-често това лято: в пепел от рози и в класическо черно, купих ги от физически магазин в моя роден град.

Разбира се, слънцезащитата е задължителна, но това, мисля, се подразбира. За нея има отделен пост😎

Още тематични постове с любимци можете да откриете тук

Споделете ми Кои са вашите летни любимци?

P.S. Липсваше ми да пиша тук

Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook, последвайте ме в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos, или пък в tiktok тук Preslava Popova (@preslavasbeautydiary) TikTok | Watch Preslava Popova's Newest TikTok Videos

Целувки, Преслава  

Няма коментари:

Публикуване на коментар