неделя, 26 октомври 2014 г.

NOTD:Bright Red & Glitter (BG)



Здравейте ♥

Време е да ви покажа настоящия си маникюр ☺.


Напоследък ми се носеше червено и за основен цвят избрах Flormar Neon в нюанс 010 – страхотен наситеночервен цвят, без да е неонов.


Завършекът на лака е любимият ми – крем.


Покривността на лака е изумителна – абсолютен one coater, аз по навик нанесох 2 слоя, за да ми издържи повече време без забележки като изтъркване на връхчетата, но съм го носила и на един слой 3 дни без да е наложителна смяна на лака.


Обожавам глитърни лакове, ползвам си ги често и с удоволствие, трудното им махане изобщо не спира желанието ми да украсяват редовно ноктите ми, като най-често ги слагам на безиммения пръст, като акцент. Този лак на Евелин (#11) забелязах случайно миналата седмица и на момента го прибавих към колекцията си☺. Оказа се страхотно попадение и съм сигурна, че често ще си го нося в комбинация с различни лакове. 


Състои се от средни по големина обли и съвсем мънички кръгли глитъри. Цветът им е наситено металическо червено и съм сложила един пласт. Нанесох глитърния лак върху един слой от кремавия лак на Perfect (#05) – миналата седмица го носих и върху безцветен лак, но не ми хареса достатъчно (въпрос на вкус, разбира се ☺).


Много ми хареса как се получи, показателно е и че два пъти подред нося еднакъв маникюр, което не се случва често ☺



На вас харесва ли ви този маникюр?

Това беше от мен за днес, надявам се публикацията да ви е била приятна за четене ☺


Прекрасна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар