петък, 3 октомври 2014 г.

NOTD:Golden Rose Rich Color #34 (BG)


Здравейте ♥

Днешната публикация е от типа Nails of the daу (NOTD), т.е. настоящият ми маникюр. Не съм правила някаква декорация или акцент, тъй като смятам, че лакът сам по себе си е изключително красив. Ето и характеристиките:


Цветът на лака определям като смесица между наситено бордо и кафяво, като кафявото определено не взима превес и лакът се причислява към червеникавата гама.

Завършекът е силно перлен, почти металически.


Покривността му е много добра, потенциален one coater за по-къси нокти. Аз поддържам сравнително дълъг маникюр и сложих два пласта, но ако бързам бих минала и с 1 без проблем. Все пак смятам, че красотата му се разкрива изцяло при втори пласт.

Нанасянето е лесно – четката е т.нар. maxi brush, плътна и скосена отстрани, овалът се получава лесно.


Съхне сравнително бързо – един пласт за под 10 минути, с целия маникюр бях готова за по-малко от половин час. Не използвах топ лак.

Издръжливостта е много добра – 5 дни без забележки.


Лакът много ми харесва и се очертава да е абсолютен фаворит за есента, а вероятно и зимата. Стои много елегантно и женствено.             Вие на кои нюанси залагате за маникюра си през есента?

Това беше от мен за днес, надявам се да ви е било интересно J
Прекрасна есенна вечер ви желая ♥


2 коментара:

  1. Много красив лак, а имаш и страхотен маникюр. Много харесвам лаковете от тази серия, имам само един, но четката е мечта. Хич не са издържливи при мен, но това не ме притеснява, разчистя ли малко лаковете си, определено ще си купя още един :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) Наистина е невероятно удобна четката, овалът се прави с лекота. Доколкото знам сега са внесли и 10-тина нови цвята от тази серия, подходящи за есенно-зимния сезон и определено мисля да си взема поне 2-3 :)

      Изтриване