неделя, 14 август 2016 г.

Review:Catrice Nude Illusion Foundation |#020 Rose Vanilla| (BG)






Здравейте ♥

В публикацията си за най-използваните грим продукти през лятото (тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/07/revieweveryday-makeup-essentials-summer.html) ви споменах накратко за фон дьо тена , който използвам от няколко месеца насам. След като останах много доволна от пудрата от същата серия Nude Illusion (ревю тук:http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/06/reviewcatrice-nude-illusion-loose-matt.html), реших да пробвам и фон дьо тена Nude Illusion. От известно време насам си търсех много лек фон дьо тен, с УВ защита, матиращ ефект и по възможност – дълготраен, защото мазната ми кожа винаги е предизвикателство за трайността на продуктите. След известно лутане между разнообразието на пазара попаднах на Catrice Nude Illusion и след известно тестване го взех – отговаря на почти всички споменати изисквания.

Производителят обещава дълготрайност, ефект „luminous matt” и soft focus ефект, лека консистенция с точното количество матиращо покритие и УВ/УВБ филтри и овлажняващи съставки.

Опаковката е прозрачен стъклен флакон с помпичка (най-хигиеничният избор за фон дьо тен). 
Количеството продукт е стандартните 30мл.
Ароматът е съвсем слаб и едва доловим. 
Цветовата селекция е доста оскъдна – само 3 цвята (010 Nude Ivory, 015 Nude Vanilla, 020 Rose Vanilla), моят е най-тъмният Rose Vanilla. В интерес на истината нюансът е леко светъл и една идея по-розов отколкото е необходимо за да пасне на кожата ми с жълт подтон, но поради леката му покривност и известната адаптивност на цвета след нанасяне върху кожата правят разликата незабележима. Без тен цветът ми е една идея светъл, което не е проблем за мен, защото винаги слагам руж/бронзираща пудра и оптически контурът се получава по-добре с малко по-светла основа. 
Консистенцията на продукта е много лека и ефирна, както се очаква за продукт с лека покривност. 
Покривността, както казах е лека, с напластяване стига до средна, но аз никога не слагам повече от 1 пласт фон дьо тен. Покривността му е сравнима с тази на бб крем – изравнява тена, но не прикрива белези, акне и петна.
Финишът действително е luminous matt – първоначално нанесен изглежда по-скоро luminous, малко след нанасянето обаче „дръпва” и става матов, но цялостният вид на кожата не е матов, а матов с приглушен отблясък, т.е. съотношението matt към luminous е 60 към 40 (ама че обяснение!! :D). 
Трайността на фон дьо тена е добра – с пудрата от същата серия издържа цял ден, самостоятелно – около 5 часа, после кожата ми се омазнява значително и задължително се налага туширане с пудра. 
УВ-защитата е 20 фактор, което не е висок, но за градски условия и извън лятото е достатъчно. През лятото слагам допълнително слънцезащитен крем с по-висок фактор под фон дьо тена. 





Фон дьо тенът нанасям с четка за фон дьо тен от изкуствен косъм – достатъчна ми е 1 помпичка за цялото лице, а през лятото ползвам буквално 2-3 капчици, колкото да изравня тена в центъра на лицето си. Нанесен с пръсти също стои добре, но предпочитаният от мен начин е с четка за тази цел. Подходящ е за чувствителна кожа – моята е такава и не получих никакви раздразнения, обриви, зачервявания и прочие. Нанесен върху кожата стои изключително естествено, буквално като „2-ра кожа” или „”no makeup fresh face look”, не подчертава досадните пори около носа  ми, фините линии и не се врязва в сухите участъци.

Ето как стои нанесен върху дневният ми крем за лице:






Доволна съм от продукта, идеален е за ежедневието и за мен производителят е спазил обещанията си. 
Харесвам леката покривност и текстура, финишът luminous matt, удобната опаковка и факта, че веднъж нанесен, фон дьо тенът не се усеща и стои изключително естествено, без да подчертава пори и фини линии. 
Най-същественият минус е цветовата селекция – макар да намерих нюанс, който да има минимална разлика с естествения цвят на кожата ми, дори най-тъмният от предлаганите цветове е една идея по-светъл и по-розов, отколкото е подходящо за среднотъмната ми кожа с жълт подтон. Определено наличието на някой по-тъмен и жълт (или поне неутрален нюанс) би било перфектно. Трайността без фиксация с пудра е приемлива – около 5 часа, но ако не ползвате пудра и имате мазна кожа, вероятно трайността би била проблем.

Фон дьо тенът е добър избор за тези от вас, които търсят продукт с леко покритие, не изцяло матиращ, с УВ-защита и който стои естествено, нанесен върху кожата.

Не е подходящ, ако имате тъмна кожа, търсите силно матиращ ефект, средно към силно покритие и висока трайност.

Бих повторила покупката с удоволствие. Надявам се в България да бъде внесен и най-новият фон дьо тен на марката Catrice HD Liquid Coverage Foundation.

Кой е вашият любим фон дьо тен/бб крем, който ползвате в ежедневието?


Харесайте facebook страничката ми:https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки:https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар