понеделник, 20 март 2017 г.

Scented Review:Betty Barclay In Love EDP (BG)






Здравейте

Парфюмите на Betty Barclay са леки, женствени, подчертано флорални и лесни за харесване в общия случай. Препоръчвам ги за тест ако си падате по този тип аромати, вероятно ще си харесате нещо :) За съжаление в България не се внася цялата ароматна линия на Betty Barclay, което е много жалко, защото парфюмът In Love, за който ще ви разкажа днес ми е изключително любим и определено заслужава да му се обърне внимание. Ако сте любопитни какво представлява този парфюм, продължавайте да четете :)

Още при първото вдишване на аромата се харесахме взаимно – аз него, защото е от една категория с най-любимият ми парфюм Little Red Dress на Avon (ревю тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2016/01/scented-review-avon-little-red-dress-bg.html) и вторият ми вечен любимец Lélixir на Nina Ricci (тук: http://preslavasbeautydiary.blogspot.bg/2015/01/scented-reviewnina-ricci-lelixir.html), а той мен, защото се развива чудесно върху кожата ми по любимия ми сладко-тръпчив начин и имаме страхотна химия.

История:

In Love е лансиран през 2007г. и е представен като заместител на влюбването – предизвиква пеперудите в стомаха да започнат да пърхат и светът става по-хубав. Нотките са подбрани така че да те накарат да се влюбиш и представляват комбинация от: връхни нотки от розов грейпфрут, бяла праскова и червен касис, следвани от цветна сърцевина от орлови нотки, фрезия и хелиотроп, базата е от амбра и мускус. 



 

Ароматно описание:

Връхни нотки: розов грейпфрут, касис, бяла праскова

Средни нотки: орлови нокти, фрезия, хелиотроп

Базови нотки: сандалово дърво, амбра, мускус

Развитие върху мен:

Първоначално ароматът е много кисел, ясно се долавя розовият грейпфрут, който изцяло превзема началото. 2 минути по-късно касисът подслажда, а бялата праскова омекотява аромата, но се долавя по-скоро мирисът на прасковената кожа, на мъха, а не на прясно разрязана и сочна праскова. Касисът буквално превзема аромата, грейпфрутът се усеща само в началото при непосредственото напръскване, а прасковената нотка е едва доловима. Усещам много, много касис, който е сочен, много сладък и леко кисел, по характерния за горските плодове начин. Ако сте пили сок от касис, то този парфюм е превъплъщение на аромата му. Описаните средни нотки, състоящи се само от бели цветя, не трябва да ви плашат – вярно, че белите цветя обикновено придават ретро „полъх“ на парфюма, но при мен фрезията долавям съвсем леко минути след напръскването и после изчезва, което е страхотно, защото хич не я харесвам, хелиотропът липсва и долавям само орлови нокти, които в комбинация с касиса съвсем не са остри и нахални, напротив – придават флорален акорд женственост на парфюма, той не е от типа захарно сладки парфюми, от които може да ти стане лошо. Сандаловото дърво се появява осезаемо в базата и леко затопля парфюма, но не го утежнява, прави го по-плътен и дълбок, а амбрата е доловима, но съвсем не е задушлива или плътна, просто подслажда допълнително аромата. Мускусът не мога да го понасям в последно време, в този парфюм в студено време изобщо не го долавям, което е чудесно, но в топло става водеща нотка в базата и стои сапунен и душлив и това е основната причина да не нося In Love в топлото.
Много, много касис, колкото сладък, толкова и тръпчив, с подложка от бели цветя и сандалово дърво, с шипка амбра – така усещам In Love, оценявам композицията на нотки като отлична за моя вкус. Подходящ е и за млади жени, но не момичета, и за дами. Ароматът стои близо до кожата, не е нахален и обземащ пространството, става и за офис, и за специална вечер.






Опаковка:

Семпла но приятна на вид обла стъклена бутилка, която прелива от прозрачно розово до наситено бордо, абсолютен синхрон с името на парфюма :) Затваря се стабилно и няма опасност да се отвори или разлее при пътуване.

Вместимост:

Парфюмът се предлага във флакони от 20, 30 и 50 мл (моят е 20-милилитровият). За съжаление е много трудно откриваем, в България изобщо не е внесен (моят е от Англия). Имам известни подозрения, че е спрян от производство, което е много жалко, защото ми е любим и моят флакон е почти свършил и едва ли ще се го открия някъде, за да се запася. На фона на останалите парфюми на Betty Barclay този е най-открояващ и запомнящ се.
Обаче! Търсейки подобен на In Love парфюм, с ясно изразен касис (о-б-о-ж-а-в-а-м касис ) открих, че много хора сравняват In Love с Cacharel Amor Amor и побързах да направя паралелен тест. Изключение е аз да го кажа, но тези два парфюма са абсолютно идентични – не бих могла да разпозная кой кой е, толкова много си приличат. Има леко разминаване в базата, при Amor Amor е по-мускусна и топла от сандаловото дърво, но разликата се долавя при усилено паралелно сравняване. Единствената причина, поради която не съм се сдобила с Amor Amor въпреки останалите 5 капки на дъното на In Love е, че този аромат просто изчезва от кожата ми. Пръскам се стабилно (добре, че не го поръчах насляпо!) и го усещам при напръскването и в следващите няколко минутки, по-малко от половин час след напръскване долавям Amor Amor едва-едва, ако не знам, че съм парфюмирана, не бих и предположила. Просто кожата ми изпива Amor Amor и нямаме добра химия помежду си, за пръв път ми се случва подобно нещо, от чист инат пробвах всички фланкъри на Amor Аmor, които успях да открия (Amor Amor Absolu, Amor Amor Elixir Passion, Amor Amor Tentation), за да разбера дали само оргиналният не стои върху мен, но и останалите разновидности не стоят повече от минути върху кожата ми. Напръскан върху блотер обаче Аmor Аmor се усеща с дни (засякох повече от седмица), както и върху кожата на други хора, така че задължително пробвайте добре Amor Amor и разновидностите му, за да проверите как ви стоят. Държа да отбележа, че останалите парфюми на Кашарел които съм пробвала усещам отчетливо върху мен, явно само с Amor Amor имам проблем (жалко!)






Подходящ сезон:

Есен, зима пролет – горещото и сухо време през лятото не му се отразява добре, прекалено силен ми е за летен парфюм и го предпочитам през останалите сезони. В студа е изключително красив ♥ - плътен, сиропирано сладък и дълбок, влачи шлейф и се разгръща чудесно. В топлото време трайността му много рязко намаля и става доста остър, затова го нося на всякакви минусови температури и до 15

Подходящо време:

Подходящ е за дневен парфюм през студените месеци, а през пролетта за вечерен. Ако си падате по леки и ефирни аромати, то вероятно би бил вечерен избор за вас.

Издръжливост:

Средна – около 4-5 часа, като утихва след първия час и стои близо до кожата. Шлейф има само в студеното време, ароматът му не остава по косата и дрехите.

Betty Barclay In Love е сред любимите ми парфюми – типично „мой“ аромат, съчетание от касис, дървесна подложка и бели цветя, любимата ми формула за композиране на нотки ♥. Сладък е, но по онзи тръпчив начин, по който са сладки горските плодове, в никакъв случай не е захарна бомба от типа на омразния ми La vie est belle например. За съжаление е супер трудно откриваем, в момента изпръсквам последните капчици от моя флакон и ще ми липсва ароматът, но пък се надявам на негово място да открия някоя нова парфюмна любов (поръчала съм няколко пробички за запознаване с нови парфюми и нямам търпение да пристигнат и да ви разкажа за тях). Ако ревюто ми ви е заинтригувало или харесвате касис в парфюм, то непременно тествайте Amor Amor от Кашарел, а ако случайно засечете някъде е наличен In Love, моля, пишете ми, за да се запася :))

Вие пробвали ли сте парфюмите на Betty Barclay и какво мислите за тях?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар