сряда, 14 ноември 2018 г.

NOTD: OPI Sleigh Ride For Two ft. Morgan Taylor Over The Top Pop (BG)







Здравейте ❤ 

Напоследък съм на вълна лакове OPI и днешният есенен маникюр е с главно действащо лице OPI Sleigh Ride For Twoтъмно бордо с кафяв подтон и много фин медночервен шимър, просто есен в бутилка
Sleigh Ride For Two е от предишна Коледна колекция, но за моите възприятия е точно есенен нюанс: наситен, дълбок нюанс бордо с доловим кафяв подтон и много фин медночервен шимър, който придава триизмерност и дълбочина на лака.  






Покрива плътно на 2 пласта, съхне бързо самостоятелно и има много добра издръжливост от порядъка на ~7 дни (впрочем, всички ОПИ-та които притежавам издържат минимум по седмица на моите нокти) и се нанася сравнително лесно. Този тип лакове разкриват пълната си красота с плътен пласт топ лак, който да подчертае финия шимър. 






За акцент на безименните пръсти избрах този безобразно кичозен глитър на Morgan Taylor - Over The Top Pop, за който не мога да дам логично обяснение по какви неведоми пътища се озова в лаковата ми колекция :D Over The Top Pop представлява разнооцветни глитър частици в различни форми (хексагони, звездички, кръгчета, сърца и т.н. кичозни истории) в светлорозово-червена желе база и за разкош, допълнителни много фини разноцветни шимър частички. 






Лакът е с много течна консистенция и ако искате дискретен глитър акцент спокойно можете да го нанесете с четката, но аз съм си сврака и обичам лъскавото :D а още повече обичам глитъри, затова нанесох глитъра с помощта на гъба за грим, която попива прозрачната база и с потупващи движения върху нокътната плочка, в резултат на което глитърът се напластява до пълна покривност. Завърших маникюра с плътен пласт топ лак и върху глитъра, за да не закачат частичките дрехите и косата ми впоследствие.





Маникюрът се получи доста есенен и празничен същевременно – за една по-класическа и изтънчена визия бих заложила на Sleigh Ride For Two самостоятелно, защото определено е изключително стилен нюанс, дори имам друг сходен и по-бюджетен в колекцията си, който към момента почти съм привършила: Golden Rose Rich Color #34 (ревю тук), за който съм написала първия си пост в този блог на 03.10.2014 (еххх, времето лети!)





Over The Top Pop е безобразно кичозен глитър, но въпреки това и за мое огромно изумление много ми харесва и ще си ползвам с удоволствие в различни комбинации, със сигурност за специален празничен маникюр :D 





Вие на какви нюанси лакове за нокти залагате през есента?



Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар