събота, 8 декември 2018 г.

NOTD: OPI Visions Of Love (BG)







Здравейте

В поста с есенните любимци тук споменах една от новите ми лакови придобивки в типичен есенен цвят: OPI Visions Of Love. 





Visions Of Love (обичам имената на OPI!) е красив, наситен, дълбок и много тъмен нюанс бордо, който изглежда почти черен на изкуствена светлина. На дневна светлина Visions Of Love има отчетлив кафяв подтон, лично за мен той е лак, който нося и бих носила в късна есен, малко преди началото на зимата. 





Консистенцията му е желе и изисква 3 тънки и внимателно положени пласта, за да не прозира. Съхне бързо сравнително бързо и има добър блясък и без топ лак, но аз държа на огледалния блясък и сложих допълнителен пласт топ. Трайността отново е безупречно висока – 7 дни без забележки (всички лакове на OPI, които притежавам, се отличават с висока трайност върху моите нокти).




 
С оглед празничния сезон реших да сложа акцент в златисто на безименните и палците и за целта избрах Essence The Gel 44 On Air – подробно ревю за него и много снимки можете да видите  тук 






Вие на какви нюанси лакове се спирате в този преходен период от късна есен към ранна зима?




Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary
Приятна вечер ви желая ♥


Няма коментари:

Публикуване на коментар