неделя, 26 декември 2021 г.

Review: Bell HYPOAllergenic Rich Creamy Lipstick #Praline Cream & Longwear Lipliner #03 (BG)


Здравейте  

Обект на днешното ревю са 2 продукта на любимата ми марка напоследък - Bell HYPOAllergenic, а именно червило от серията Rich Cream в нюанс Praline Cream и молив от серията Longwear в прилежащ нюанс 03 Natural.

Знаете, че нося само нюд червила и имам ревюта за доста такива – например тук, тук, тук, тук, тук и тук. За последната година и половина това е единственото ми ново червило, покрай пандемията успях да изразходя почти всички налични и сега се оглеждам за нови примамливи предложения 💋

Червилото има класически кремообразен финиш, мека, топяща се върху устните формула, висока покривност - не е нужно да напластявате, за да покриете устните си с цвят. Усеща се като балсам, с приятна маслена консистенция, като не изсушава устните. 

Съдържа стандартните 4,5 gr продукт, поместено е в стабилна метална гилза, която се затваря с щракване и идва с картонена кутийка, точно както високия клас червила. Опаковката се усеща тежко и масивно, което дава и усещане за лукс, но имам забележка към баркода, разположен точно в средата на гилзата - ако го нямаше, тя със сигурност щеше да изглежда по-луксозно. Няма аромат, което за мен е плюс, аз предпочитам неароматизирани продукти за устни. 

Цветът е топло карамелено кафяво, с оранжев подтон и определено перфектен за есента и зимата. Харесва ми да го нося в комбинация само със спирала и бронзант, за една много свежа, но все пак есенно-зимна визия. 



Трайността е добра – разбира се, по-малка е в сравнение с тази на матовите течни червила, но 8 часа с едно подновяване мен ме устройва. Ако не подновя, то червилото не изчезва съвсем, оставя лек нюанс върху устните, което също ми допада.

Моливът Longwear е автоматичен, което винаги е плюс, защото не трябва да го острите, поместен в пластмасова опаковка с капаче, съдържа 0,3 gr продукт, няма аромат. Консистенцията е една идея по-суха, отколкото предпочитам, което пък е плюс донякъде, защото вероятността моливът да се счупи от натиска е по-малък.

Пигментацията е средна, издръжливосттасъщо. Цветът е топъл карамелен нюд с оранжев подтон, пасва перфектно на гореописаното червило, а и на почти всичките ми налични.

Червилото определено ми допада и ще си го изразходя с удоволствие, препоръчвам го на тези от вас, които търсят плътно червило с наситен цвят и класически кремообразен финиш (не матов), с добра издръжливост. Моливът е ОК, без да е нещо специално и пак ще го изразходя, но не мисля, че ще повторя с нова опаковка, след като приключа с тази.

Докато съм на вълна продукти за устни на Bell, от доста време съм хвърлила око на тези техни гланцове (всъщност ги набелязах още първия път, в който видях техен щанд):

Всичките са все в „моите“ нюд цветове, суотчнах ги на ръка и формулата определено ми допада на пръв прочит, та съм ги набелязала за следваща покупка.

Какви са вашите отзиви от продуктите за устни на Bell HYPOAllergenic?


 Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Целувки, Преслава 

Няма коментари:

Публикуване на коментар