неделя, 19 ноември 2023 г.

FAVORITES: ЕСЕННИ ЛЮБИМЦИ '23 (ГРИМ, ГРИЖА ЗА ТЯЛО, АКСЕСОАРИ) |BG|

Здравейте

Есента вече е тук, затова за днес съм ви подготвила и подходящо есенно четиво за мързеливия неделен следобед – есенни любимци `23🍁. Да започваме!

Моята есен ухае на лосиона на Moroccan Oil с арганово масло и бели цветя, ароматът му е същият като на прочутото олио за коса - топъл, ориенталски, уютен. Освен това се излъчва доста силно от кожата, задържа се с часове след нанасяне и с него нямате нужда от парфюм. Много ми допада за сезона! 

Когато не съм с лосиона, използвам основно 2 парфюма в последно време – La Petite Robe Noire или Малката черна рокля на Guerlain, за която вече съм ви разказвала подробно тук:

Тя ухае на вишни и бадеми, отново топъл и почти гурме аромат, който ми е любим! Другият аромат, който нося напоследък, е Heartbeat на B.U. - ползвала съм го като ученичка преди има-няма 15 г., а наскоро го преоткрих и му се наслаждавам с пълна сила. Ухае на сандалово дърво и червена боровинка и съм влюбена в аромата му

Тук имам ревю на друг аромат на B.U. Мисля, че това са любимите ми бюджетни парфюми😍

Тази есен залагам много на кафявите тонове в грима си, в ежедневието нося върху очите си само кафявата спирала lash without limits на essence, която подчертава много меко погледа и стои изключително естествено. 

Когато съм в настроение за малко по-силен грим я комбинирам с кафявата очна линия lash princess, също от essence, или пък с кафяв блестящ молив за очи на trend !t up в нюанс 252.  Тази комбинация от кафяви тонове върху клепачите намирам за много красива!

Очите си често гримирам само с кафява спирала, но пък моливът и гланцът за устни са задължителни в ежедневието ми. Най-любимият ми молив е Dream Lips 504 на Golden Rose, цветът му е точно 1 нюанс по-тъмен от моите устни и мога да го комбинирам с всякакви гланцове и червила от наличните ми. Изхабила съм поне 5 бр. от него!

Според настроението молива комбинирам с гланцовете Max It Up на Catrice, които имат увеличаващ обема на устните ефект и са полупрозрачни, или ако искам по-бляскав финиш залагам на гланца на Golden Rose 3D Mega Shine в нюанс 119, който е силно блестящ и бронзов - стои много красиво и есенно върху устните. 

Отвреме навреме ми се носи червило, тогава избирам Whirl на MAC – помните ли какъв хит беше през 2016? Цветът му е красив тъмен и студен нюд, перфектен за сезона. Неслучайно е сред бестселърите на бранда и толкова години поред не спира да е актуален.

Без руж не излизам, а тази есен ползвам основно този от палитрата Color Shifter на Sephora. Получих няколко комплимента за това колко свежо изглежда ружът ми, оттогава се настани постоянно в моето ежедневие. Цветът му е коралов с блестящи частички, понякога го смесвам и с топъра под него, който пък е пепелнорозов и блестящ - комбинацията доста натурално и моментално освежава визията.

Ето ги и любимите ми есенни лакове - този кален taupe нюанс е Sally Hansen Insta Dri 193 Slick Slate, който често комбинирам с този сиво-розов металик Catrice ICO Nails 100 Party Animal – получава се ефектен есенен маникюр, чудесен за преходния сезон.

Другите ми най-носени лакове са почти идентични тъмносливови нюанси: Rimmel Super Gel 050 Fatal Fling, който е красиво бордо и малко по-лилавият и тъмен и s-he colour & style 310. Тях обичам да комбинирам с този trend !t up I Love Effect 040 с разноцветни тъмни частички и 3D пясъчен ефект, който напомня на звездна галактика с тъмната си основа и проблясващите отблясъци.

Кои са вашите есенни любимци?

Още тематични постове с любимци можете да откриете тук

Харесайте facebook страничката ми Preslava's Beauty Diary | Facebook, последвайте ме в Instagram за още повече снимки Preslava's Beauty Blog (@preslavasbeautydiary) • Instagram photos and videos, или пък в tiktok тук Preslava Popova (@preslavasbeautydiary) TikTok | Watch Preslava Popova's Newest TikTok Videos

Целувки, Преслава  

Няма коментари:

Публикуване на коментар