неделя, 10 май 2015 г.

Haircare:Loreal Casting Sunkiss Jelly-Review & Results (BG)






Здравейте ♥

Често получавам въпроси относно поддръжката на косата ми и затова реших да направя нова рубрика в блога, посветена на косата и грижата за нея. Скоро ще споделя моята рутина за поддръжката й, както и съвети за отглеждане на дълга и здрава коса. Докато подготвя този пост обаче, реших да ви покажа резултатите от нашумелия миналото лято продукт Loreal Casting Sunkiss Jelly в цвят 02.

Loreal Casting Sunkiss Jelly според производителя представлява иновативен продукт за изсветляване на косата до 2-3 тона на базата на естествени изсветляващи съставки – масло от камелия и водороден пероксид. Ефектът е перманентен, т.е. не се измива с течение на времето.

Естественият цвят на косата ми е тъмнокестеняв, с лек златист оттенък. Приблизително на година и половина си правя кичури с фолио тип „балеаж” в златисторусо при фризьор, но те винаги започват от нивото на слепоочието, без да има на най-горния и видим пласт. Ето така изглежда:




Преди време започнах да обмислям по-радикална промяна и дали да се боядисам изцяло в златисторусо. Така реших да опитам Sunkiss Jelly, за да стане промяната поетапно и да преценя дали ми харесва или да остана само с кичурите.

Гелът се предлага в 3 варианта: 01 за тъмнокестенява, 02 средно тъмнокестенява и 03 тъмноруса коса. Количеството е едва 100мл, консистенцията е гелообразна със сравнително приятен аромат, който не остава в косата след нанасяне.

Внимание: Имайте предвид, че гелът изсветлява до естествения оттенък на косата! Моята е със златист оттенък, затова и резултата е тъмно златисто русо. Имам позната с естествена  почти черна коса, която след употребата на гела стана неприятно рижава.

Както споменах, аз взех вариант 02. Гелът нанасях само на най-горния пласт на косата ми, където косата ми е естествена и небоядисвана.
Гелът действа само на естествени, небоядисани коси! 

За да бъде ревюто максимално информативно, аз нанасях от гела и върху част от кичурите ми (правени с професионална боя) и не видях абсолютно никакъв ефект.

Ето естествения цвят на косата ми:





Ето ефекта след 3 нанасяния – косата придоби лек оттенък, видим предимно на слънце:





Тук е след 6 нанасяния ефектът вече е видим - косата е меднозлатиста:




И финалния резултат след 9 нанасяния - естествено тъмнорусо:






За 9-те нанасяния използвах 2 тубички от гела.





Препоръчително е гелът да се нанася поне през 3 дена и да се суши със сешоар/или на слънце. Аз нанасях плътно количество от гела на сравнително тънки пластове коса и сушах със сешоар до пълното изсъхване на косата. Не нанасях продукта на всеки 3 дена, а за да бъде по-щадящо за косата го слагах приблизително на всеки 10 дена и така процедурата отне близо 2 месеца. На опаковката пише да се използват ръкавици, аз забравих първия път но след старателно измиване на ръцете и плътен слой крем не изпитвах никакъв дискомфорт върху кожата ми.

Полученият цвят много ми допада – около 3 тона по-светъл от естествения ми и меднозлатист.

При мен няма изсушаване на косъма след процедурите с гела – косата ми е с плътен косъм, гъста, нормална в корена, а дължините са по-скоро сухи поради дължината (близо 80см.)

За мен производителят изпълнява обещанията си и отговори на очакванията ми: постепенно и щадящо косата изсветляване с няколко тона. Все пак не смятам да продължавам с употребата му, защото не мисля че има накъде да се изсветли повече, без да получа нежелан оттенък. Смятам да си поддържам цвета с боя 7-ца и вероятно леко да го матирам.

Вие пробвахте ли този иновативен продукт и какъв резултат постигнахте?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary


Приятна вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар