петък, 15 май 2015 г.

NOTD:Pastel Yellow & Neon Glitter |Yes Love G11-6| (BG)







Здравейте ♥

Преди време ви показах ярко розовия лак Yes Love G11-4  от серията им с добавени неонови глитърни частички тук и споменах, че искам и жълтия вариант. Съвсем неочаквано моя приятелка ми го подари и почти не съм спирала да го нося откакто го имам – толкова е летен, свеж и необичаен, че не ми омръзва вече 2-ри месец ☺






Yes Love G11-6 е в бананово жълт пастелен нюанс с неонови глитърчета в лилаво, розово, зелено и оранжево, различни по големина. Консистенцията е доста течна и се разлива към кутикулите, затова нанасянето е малко трудно и трябва да се внимава (розовия ми беше по-лесен за нанасяне.) За да постигна пълно покритие нанесох 3 пласта и плътен слой топ лак, защото Yes Love G11-6 изсъхва полуматов, а и частичките стояха релефни. Останалите характеристики на лака са абсолютно идентични с розовия (G11-4).





Нанесен на 3 пласта и предвид воднистата консистенция, частичките се наслояват като при jelly sandwich u маникюрът придобива триизмерен ефект и закачливост, защото всеки пръст е с различно разположени глитърчета.





Жълтото определено е нетипичен нюанс за маникюр и не стои добре на всеки тен. Съветвам ви ако вие имате светла кожа, да носите лака с поне малко тен, за да изпъкне красотата му.





Много ми харесва маникюрът и определено се очертава като абсолютен фаворит за предстоящото лято J . Очаквам да се сдобия и с белия лак от тази колекция, така че предстои ревю и за него.

Вие харесвате ли жълт маникюр?

Харесайте facebook страничката ми: https://www.facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки: https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Приятна вечер ви желая ♥



Няма коментари:

Публикуване на коментар