четвъртък, 13 август 2015 г.

Review:Impala Lip Liners |#204,#212,#232,#233| (BG)




Здравейте ♥

Обект на днешната публикация са любимите ми моливи за устни – Impala 
Waterproof Lipliners.

Моливите за устни са неизменна част от козметичния ми арсенал, тъй като нямам ясно изразен контур на устните. Обикновено очертавам устните си и леко нанасям молива към вътрешността им и след това червило – за да увелича трайността на червилото. Понякога нанасям молив върху целите устни, като подложка под някое червило, за да променя нюанса му.





Моливите за устни на Impala са водоустойчиви, не прекалено меки и кремообразни но и в никакъв случай сухи и трудни за нанасяне – за моите предпочитания консистенцията им е идеална. На моите устни имат много голяма трайност и ги усещам комфортни за носене. Всички цветове са матови. Цветовата им селекция е доста богата и смятам, че има нюанси за всеки вкус.



Аз имам 4 молива от тази серия, чиито цветове подбрах за да пасват на използваните от мен червила. Когато става въпрос за продукти за устни Im all about the nudes girl – телесен нюд, прасковен нюд и популярния напоследък пепел от рози нюанс със сивокафяв подтон. Единствения цветен молив тук е червеният – доста рядко посягам към червено/малинено червило, затова този е и най-малко използваният ми молив.










#232 е телесен нюд с жълт подтон. 









#233 е прасковен цвят с оранжев подтон.











#212 е тъмна пепел от рози със сив подон.











#204 е тъмен малинов нюанс с червен подтон.

Кои са вашите любими моливи за устни?

Харесайте facebook страничката ми https://facebook.com/preslavasbeautydiary  или ме последвайте в Instagram за още повече снимки https://instagram.com/preslavasbeautydiary

Хубава вечер ви желая ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар